וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון בלרנקה שווה למכבי חיפה 1.7 מיליון שקל

28.11.2011 / 13:58

הירוקים יצטרכו לקוות ששאלקה לא תפשל בביתה, במקרה כזה יוכלו לבנות על הכנסה נאה. סארי פלאח לא צפוי להיות כשיר

מכבי חיפה תמריא מחרתיים (רביעי) בבוקר לקפריסין לקראת המשחק ביום חמישי נגד א.א.ק לרנקה, שעשוי להבטיח לה עלייה לשלב הבא בליגה האירופית. הירוקים, שכרגע מוליכים בנקודה אחת על סטיאווה בוקרשט, זקוקים לניצחון חוץ, ואם במקביל שאלקה לא תפסיד בביתה לרומנים - הם יבטיחו את עלייתם לשלב הבא. במקרה כזה, חיפה תבטיח לעצמה הכנסה נוספת של 1.72 מיליון שקלים כתוצאה מההעפלה לשלב הבא. זאת לפי התחשיב הבא: 200 אלף יורו כמענק עלייה לשלב הבא ו-140 אלף יורו נוספים שיהיו מענק על ניצחון בקפריסין.

חיפה, אגב, לא תוכל להעפיל כבר ביום חמישי בשום סיטואציה אחרת, משום שהיתרון שלה אינו גדול דיו, אולם תוכל לחגוג העפלה במשחק האחרון בשלב הבתים, בו תשחק מול שאלקה, במידה שתשמור, כמובן, על יתרונה במחזור הקרוב. לחיפה יחס שערים פנימי טוב יותר משל סטיאווה מאחר שניצחה אותה 0:5 והפסידה 4:2, כך שגם במקרה של שוויון בנקודות לאחר מחזור הסיום היא תעפיל לשלב הבא.

הבלם סארי פלאח ינסה להתאמן מחר, אבל ההערכה היא שלא יהיה כשיר למשחק בקפריסין. במקרה כזה איציק כהן או אוראל דגני (עדיפות לאיציק כהן) יפתחו במרכז ההגנה לצדו של יוריצה בוליאט. במועדון ערכו בירור בנוגע להרחקות בליגה האירופית וזאת בשל העובדה שאייל גולסה ו-וויאם עמאשה צברו עד עכשיו 2 כרטיסים צהובים. מבדיקה שערך מנהל הקבוצה אדורם קייסי מתברר כי רק במקרה של צהוב שלישי השניים לא היו יכולים לשחק.

מכבי חיפה תשוב ביום שישי ארצה ותחל בהכנות למשחק נגד הפועל תל אביב. אייל משומר המורחק לא ישחק נגד האדומים ודגני צפוי לפתוח במקומו. כפי שפורסם לאחר המשחק נגד עכו, עלי עוסמאן הביע בפני חבריו לקבוצה תרעומת על כך שדלה ימפולסקי תופקד כשחקן כנף ואילו הוא נשאר על הספסל, ובעקבות הדברים הוא נחוש לעזוב את הקבוצה כבר בינואר הקרוב.

מכירת הכרטיסים למשחק מול הפועל תל אביב תחל מחר בסינמול. המכירה תהיה לבעלי מנויים בעונה הנוכחית, כאשר כרטיס לנוער יעלה 50 שקלים וכרטיס לבוגר 100 שקלים. כל מנוי יוכל לרכוש כרטיס אחד בלבד.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully