וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "הכי חשוב שהמשכנו עם המסורת בדרבי"

28.11.2011 / 11:15

שחקן הפועל תל אביב היה מבין אלה שביקשו לשמור על צניעות אחרי הניצחון בדרבי. שחקן אחר: "כיף לראות את מכבי כל כך אומללה". אצל האוהדים: המניות של גל שיש הרקיעו

האווירה בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב אחרי הניצחון 1:3 בדרבי על מכבי תל אביב הזכירה את הימים היפים של המועדון, כשהקבוצה הייתה השמחה ביותר בארץ. "בקיץ לא ספרו אותנו ועכשיו כל כך כיף לראות את מכבי כל כך אומללה ואת הקהל שלנו כל כך שמח", אמר לאחר המשחק אחד משחקני הפועל ולמעשה סיכם את התחושות במחנה האדום של העיר.

עם זאת, מספר שחקנים ובהם שי אבוטבול ביקשו לשמור על צניעות לאחר הניצחון המוחץ ולא לצאת בהצהרות טיפשיות. "כל הכבוד לכולם על הלחימה ועל המאמץ, זה היה חשוב לכולם ובמיוחד לאוהדים", אמר אבוטבול לאחר המשחק. "יכולת טובה או לא טובה זה פחות חשוב, הכי חשוב שניצחנו והמשכנו עם המסורת של ניצחונות בדרבי. אנחנו צריכים עכשיו להתרכז באיך אנחנו משפרים דברים ולא חוזרים על טעויות שעשינו.

"הפער של הנקודות הוא זמני", ניסה להרגיע הקשר. "נקווה לשמור עליו אבל יש עוד הרבה משחקים בדרך. נצטרך להיות מוכנים גם בראש וגם מבחינה מקצועית. אנחנו פייבוריטים לאליפות? מוקדם לדבר על זה וכדאי לשמור על צניעות".

על היכולת הלא מספיק משכנעת שלו בזמן האחרון ועל מחליפו במגרש אמר אבוטבול: "הייתי בתקופה פחות טובה אבל אני חושב שהיא מאחורי. אני עובד קשה ומקווה שהגול הזה יוציא אותי לדרך חדשה. אביחי עובד טוב ומתאמן קשה, היה לו משחק מצוין. אני חושב שמה שהיה בינו לבין המאמן כבר מאחוריהם". בהמשך התייחס אבוטבול למשחקה של הפועל תל אביב בליגה האירופית ביום חמישי ואמר: "תקוע או לא, אנחנו רוצים להשיג ניצחון באירופה. חשוב לנו לשמח את האוהדים וקצת להחזיר את הכבוד שלנו באירופה".

על היריבה הגדולה הבאה אמר אבוטבול: "אי אפשר לדעת אם היכולת מאתמול תספיק נגד חיפה, כל משחק לגופו. לא תהיה אותה אווירה, האצטדיון יהיה אדום ונראה מה יהיה". לגבי החוזה שלו אמר השחקן: "זה לא תלוי בי, אני לא יודע מה לענות, אבל אני מאמין שיהיה לזה סוף".

הפועל תל אביב תמריא היום לרומניה לקראת המשחק ביום חמישי. כרגע לא יודע אם דרור קשטן ייתן מנוחה למספר שחקנים לקראת המשחק מול מכבי חיפה, אך יהיה מעניין לראות אם כבר בחמישי יתרגל מחליף לגל שיש, שהורחק אתמול אחרי האצבע המשולשת לאוהדי מכבי, ויועמד לדין משמעתי על ידי ההתאחדות.

קשטן יבחן כבר השבוע את האפשרות להחזיר את דדי בן דיין לעניינים ולסגל, אך יכול מאוד להיות שיעדיף את נעאל חוטבא בתפקיד או את ביוואן פרנסמן שכבר שיחק העונה כמגן שמאלי. לגבי שיש, מבחינת אוהדי הקבוצה המניות שלו הרקיעו לשמיים אמש לאחר אותה תנועה מגונה לאוהדי מכבי.

צפו בהפועל תל אביב מנצחת 1:3 בדרבי

דרור קשטן: "זה נותן טעם מתוק לנצח עם 10 שחקנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully