וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו"ז צפוף ב-NBA: קבוצות ישחקו שלושה לילות ברציפות

לוח המשחקים המקוצר עומד ליצור לחץ בליגה, גם בפלייאוף ישחקו לילה אחר לילה. מיאמי מבררת על באטייה, צ'נדלר וננה

ההסכם לסיום השביתה ב-NBA עדיין לא נחתם סופית, אבל כבר עתה מסתמן שלוח הזמנים וסדר המשחקים צפוי להיות צפוף מתמיד העונה. הליגה צפויה להיפתח, כאמור, ב-25 בדצמבר, והעונה הרגילה, שתארך 66 משחקים, אמורה להסתיים ב-26 באפריל - כעשרה ימים מאוחר יותר מהרגיל.

חלק מהקבוצות ייאלצו לשחק שלושה לילות ברציפות, אך אף אחת מהקבוצות לא תעבור את הסיוט הזה יותר משלוש פעמים במהלך העונה. הקבוצות ישחקו 48 משחקים בחטיבה שלהם, ועוד 18 משחקים מול קבוצות מהאזור המקביל. לא כל הקבוצות ייסעו לכל הערים בליגה. הקבוצות ישחקו בחודש לפחות שני משחקים יותר מאשר בחודש ממוצע בעונה רגילה. כמו כן, ייתכן שקבוצות ישחקו לילה אחרי לילה גם בסיבוב השני של הפלייאוף.

בילי האנטר מארגון השחקנים שלח הודעה לשחקנים והודיע שהם יקבלו 51.2 אחוזים מההכנסות שקשורות לכדורסל בעונה הקרובה. כזכור, בתחילת המשא ומתו השחקנים דרשו 57 אחוזים.

כפי שצוין, ב-9 בדצמבר יתחילו המחנות של הקבוצות, כמו גם ה"סחר" בשחקנים חופשיים. מי שמתכוננת ליום הזה היא מיאמי המסקרנת, שתנסה השנה לזכות באליפות שהיא הייתה כל כך קרובה אליה בשנה שעברה.

על פי הדיווחים, ג'ואל אנתוני צפוי להישאר בסגל, אבל פט ריילי מעוניין לצרף עוד כוח מתחת לסלים כשהאפשרויות הן טייסון צ'נדלר, ננה או סמואל דאלמברט. גם גרנט היל הוזכר כמועמד, ושיין באטייה גם הודיע בטוויטר שמיאמי היא אחת האופציות שלו יחד עם ממפיס, יוסטון ואוקלוהומה סיטי.

"בשנה שעברה צירפנו תשעה שחקנים חדשים עם מטרה גדולה", אומר המאמן אריק ספולסטרה, "ואני חושב שזה יעזור לנו העונה, העובדה שעברנו ביחד מסע מפרך של תשעה חודשים. אבל המסע לא נגמר, הוא רק התחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully