וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בעירוני אשקלון: ריימר מורגן גמר את העונה

27.11.2011 / 21:38

הפורוורד ככל הנראה קרע את הרצועה וייעדר זמן רב. ווטסון שוחרר מנתניה. אשכנזי: "ניצחון גדול אחרי שבוע קשה"

באופן אבסורדי, המשחק החד צדדי של הערב היה בין מ.כ הבקעה לעירוני אשקלון, שהגיעה מהמקום הראשון בטבלה אך חטפה תבוסה 93:74 כואבת במיוחד. מאמן הבקעה, אבי אשכנזי אמר בסיום: "מבחינתנו זה ניצחון גדול אחרי שבוע קשה עם הסיפור של פינוק. היה חשוב לנו להגן על הבית, דברים זרמו, נהניתי מהמשחק הקבוצתי שלנו גם בהתקפה וגם בהגנה. זה ניצחון חשוב. נחפש חיזוק נוסף ורובינסון זה רק שם אחד שעלה, יש עוד כמה אופציות".

מנגד, באשקלון התקשו להבין כיצד הקבוצה שנראתה כל כך טוב עד כה העונה, לא הופיעה כלל למחצית השניה. "יש ימים כאלה בחיים של קבוצה", אמר בסיום מאמן הקבוצה, אריק אלפסי המאוכזב. "לא הופענו הגנתית. אנחנו צריכים לראות מה לא עבד. יותר מידי שחקנים שלנו לא שיחקו את המשחק שלהם. כל הכבוד לבקעה. הניצחון הגיע להם, הם שיחקו טוב. עכשיו נלך להתאושש לקראת המשחק הבא".

החדשות הרעות באמת עבור אשקלון הגיעו לאחר המשחק. ריימר מורגן, אחד משחקניה המרכזיים של הקבוצה עד כה, נפצע כבר בדקה הראשונה של המשחק ונלקח אל חדרי ההלבשה. לאחר המשחק נבדק השחקן שוב, וכרגע ישנו חשש כי הוא קרע את הרצועה הצולבת, מה שעשוי לסיים עבורו את העונה. מורגן הוליך עד כה את קלעי הקבוצה עם 15.4 נקודות בממוצע למשחק, ו-7.4 ריבאונדים.

חגאי: "צריכים להחליט לאן אנחנו הולכים"

הקבוצה הלוהטת של ליגת העל היא ללא ספק הפועל גלבוע/גליל, שהניצחון שלה הערב על בני השרון/הרצליה (82:84) היה הרביעי ברציפות שלה בליגה. עוזר מאמן הקבוצה, ברק פלג אמר בסיום: "לא היה קל, ציפינו למשחק קשה. הלחץ היה עלינו. ברור שבני השרון במומנטום שלילי אבל לא השתמשנו בתירוץ שאנחנו חסרים כי תמיד נמצא מחליף. קשה לשחק מול קבוצה ששומרת אזורית במשך 40 דקות, אבל שיחקנו חכם בהתקפה. הגענו למצבים שאנחנו רוצים. היה קל להתפתות למשחק שכונתי אבל אני שמח ששחקנים עם ניסיון הביאו לנו את הנצחון".

מנגד היו בבני השרון/הרצליה מאוכזבים מאוד מהפסד נוסף של הקבוצה מהתחתית, כמו גם מכך שעד שנמצא חיזוק בדמותו של אפה אודו שהציג הערב משחק ענק (22 נקודות ו-16 ריבאונדים), הוא נאלץ לחזור לארצות הברית בעקבות סיום השביתה בליגה הטובה בעולם. "צריך להגיד מילים טובות על אודו", אמר בסיום מאמן הקבוצה, רועי חגאי. "הוא פחד להיפצע אבל הוא שיחק ונתן הכל על המגרש וזה לא יהיה קל בלעדיו". על מצב הקבוצה כרגע אמר המאמן: "בני השרון זה שם מאוד גדול בכדורסל הישראלי, בשנים האחרונות המועדון הגיע למקומות גבוהים והשנה זאת סיטואציה אחרת. אנחנו מנסים לעשות טלאי על טלאי".

לגבי העובדה שבקבוצה שוב לא קיבלו שוב תקפוה מהישראלים, אמר חגאי: "צריכים לשבת ולהחליט לאן אנחנו הולכים. אפשר לתת לחבר'ה צעירים לשחק יותר אבל עדיין אצטרך להסתכל על ההנהלה ולראות שהם שלמים עם זה. זה ברור שאנחנו הכי חלשים בגזרת הישראלים. אני לא ממציא את הגלגל. ההחלטות על השחקנים לא בידיים שלי וגם החיזוקים, כך שההנהלה תצטרך לקבל החלטות ואני כמאמן אעשה הכי טוב ממה שיש לי".

פרנקו: "לא נשחרר אף אחד"

ברק נתניה ממשיכה להפסיד, והערב היא נכנעה 79:69 למכבי ראשון לציון. בקבוצה מעיר היהלומים סופרים כבר שישה הפסדים רצופים ואפס ניצחונות מפתיחת העונה. בנתניה יודעים שדרושים מספר זעזועים, הראשון שבהם הוא עזיבתו של כריס ווטסון, שעובר לבאר יעקב מצמרת הליגה הלאומית. המאמן דני פרנקו אמר בסיום המשחק: " כריס הוא לא הבעיה. זה שחקן שאני מאוד אוהב ולא קל לי עם העזיבה שלו. לגבי אורי קוקיה, אני לא רוצה לדבר על זה. הוא שחקן של הפועל ירושלים, אף אחד לא פנה אליו. אנחנו רוצים לנצח משחק, לא נחכה כמה שבועות כדי לשנות. יש במועדון הזה רצון כדי להשקיע, אנחנו לא אוהבים את המצב. לא נשחרר אף אחד".

פרנקו לא הסתיר את תסכולו ממצבה של הקבוצה: " מאוד מאכזב מה שקורה, יש פה לא מעט שחקנים שאני מכיר ויודע מה הם יכולים לתת. יש כמה בעיות שנצטרך לפתור. השחקנים נותנים את מה שהם יכולים, אולי זה לא מספיק. הקבוצה שלנו צריכה לעשות נקודות מההגנה וחיפשנו את ההרכב שיעשה את זה. היינו יותר טובים בריבאונד, אבל זה מרמה. הקצב של המשחק התאים לנו, היינו בפיגור וידענו לחזור. חבל על חמש הדקות האחרונות, שעשינו טעויות מיותרות".

המאמן המנצח אפי בירנבוים אמר בסיום: "דאגתי פעמיים. פעם ראשונה כי הייתי צריך להסביר לקבוצה שלי שאנחנו משחקים מול קבוצה פצועה ופעם שנייה כי לא הובלנו במחצית בהפרש שהיינו צריכים להוביל. לי כמאמן אסור לדבר על שחקן ולהגיד מה הוא יהיה או לא. אור סולומון עובד באימונים ומראה יכולת, אז הוא משחק במאני טיים".

המצטיין במשחק ג'ו קרופורד, הוסיף: "שיחקנו הרבה יותר טוב היום, יותר שחקנים נגעו בכדור, היה לנו מומנטום וניצחנו את המשחק. שינינו שיטה בהתקפה וכולם ניסו להתרגל אליה. אנחנו מנסים עדיין להכניס את כולם לעניינים ואני חושב שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully