וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת עלתה למקום הראשון

צמד של איילי ושער של סלמי סידרו לירוקים 0:3 חלק על בית"ר תל אביב רמלה. מכבי הרצליה והכח רמת גן נפרדו ב-0:0

עוד יום משחקים עבר בליגה הלאומית הערב (שני) ושוב יש לנו מוליכה חדשה, בפעם המי יודע כמה העונה. אחי נצרת, שגברה 0:3 על בית"ר תל אביב רמלה בחוץ, היא המוליכה אחרי 12 מחזורים. במשחק צמרת נפרדו מכבי הרצליה והכח עמיד רמת גן בתיקו 0:0. הפועל רעננה והפועל אשקלון נפרדו ב-1:1.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי אחי נצרת 3:0

אחרי שלושה הפסדים רצופים, לאחי נצרת יש עכשיו שלושה ניצחונות רצופים וגם את המקום הראשון בליגה, נקודה יותר מהשנייה הפועל ירושלים. תל אביב רמלה, כבר עם חמישה משחקים ללא ניצחון וכמו בששת ניסיונותה האחרונים היא שוב לא הצליחה לגבור על הנצרתים, שכבר במחצית הראשונה נהנו משערים של סרג' איילי (20) ואלנתן סלמי (41). איילי סיים יום גדול עם שער שני במשחק ושביעי העונה בדקה ה-75 והאורחים יצאו משכונת התקווה עם ניצחון גדול וכאמור, עם המקום הראשון.

מכבי הרצליה - הכח עמידר רמת גן 0:0

משחק הצמרת בין החמישית לשישית לא הוליד שערים ושתיהן הלכו הביתה מתוסכלות לאחר שלא ניצלו את האפשרות לטפס כל הדרך למקום השני. המארחת ללא הפסד כבר שישה משחקים, אולם שלושה מהם היא סיימה בתיקו, הכח הסתפקה גם היא בנקודה, שקטעה לה רצף של שני ניצחונות.

הפועל רעננה - הפועל אשקלון 1:1

תיקו שלא ממש מסייע לאף אחת משתי הקבוצות. המארחת לא הצליחה לברוח מהתחתית, האורחת קיוותה להתקרב לצמרת הצפופה. שני השערים נפלו תוך שתי דקות במחצית הראשונה. אוסיי מאוולי נתן לאורחים תקווה עם שער בדקה ה-25, יוסי אסייג השווה בדקה ה-27 וחילק את הנקודות. שתי הקבוצות סגרו משחק חמישי רצוף ללא ניצחון.

לאתר דאבל פס

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully