וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיינץ הפתיעה עם 2:3 על באיירן מינכן

הבווארים נחלו הפסד שני רצוף וירדו למקום השלישי, כשנכנעו לשער ושני בישולים של איבנשיץ. 0:2 לברמן על שטוטגרט

המחזור ה-14 בבונדסליגה זכה לשם "מחזור הדרבים" לאחר שלושה מפגשים מסקרנים במיוחד, כשמנשנגלדבאך הביסה 0:3 את קלן, דורטמונד ניצחה 0:2 את שאלקה והמבורג סיימה ב-1:1 מול האנובר. המחזור נמשך היום (ראשון) עם משחק הצמרת בין וררד ברמן לשטוטגרט, בו ניצחה הקבוצה של תומאס שאף 0:2. אולם ההפתעה הגדולה הגיעה מהמשחק האחרון, שם מיינץ הדהימה עם 2:3 על באיירן מינכן שנחלה הפסד שני רצוף וחשפה הגנה פגיעה למדי. המכונה של יופ היינקס חורקת, ובמחזור הבא תראה קרב צמרת מרתק בלעדיה, כשהראשונה דורטמונד תתארח את השנייה מנשנגלדבאך.

מיינץ - באיירן מינכן 2:3

מה עובר על הבווארים? אם מישהו ציפה להתאוששות מהירה אחרי ההפסד הביתי במשחק העונה לדורטמונד, באיירן מינכן יצאה למגרשה של מיינץ ונחלה שם הפסד שני ברציפות שהוריד אותה למקום השלישי. המארחים, מנגד, חוגגים ניצחון שני רצוף ושלישי על באיירן בשלוש העונות האחרונות. ללא בסטיאן שווינשטייגר באיירן נראית אחרת לגמרי, וגם אריאן רובן שנותר על הספסל היה חסר.

מיינץ הדהימה כבר בדקה ה-10 כשמסירת עומק של ניקולאי מולר מצאה את אנדרס איבנשיץ, שעבר באלגנטיות את מנואל נוייר ובעט מזווית קשה פנימה את ה-0:1. באיירן מצאה את השוויון בדקה ה-56 כשכדור חופשי של טוני קרוס מצא את דניאל ואן בויטן, שנגח פנימה את ה-1:1. אך הקבוצה של תומאס טוכל לא התייאשה והצליחה לעלות ל-1:2 בדקה ה-65 עם שער של מרקו קליגיורי לאחר בישול של אנדראס איבנשיץ. מיינץ הצליחה לעלות כבר ל-1:3 כשקרן של איבנשיץ המצוין מצאה את ניקו בונגרט, שנגח פנימה. באיירן עוד צימקה בדקה ה-79 עם שער של ואן בויטן אחרי עוד הרמה של קרוס, אבל זה לא הספיק לה, כשהבלם הבלגי החמיץ בתוספת הזמן הזדמנות גדולה לשלושער.

ורדר ברמן - שטוטגרט 0:2

מי שחשב שהקבוצה של תומאס שאף תישבר אחרי התבוסה המביכה 5:0 על ידי מנשנגלדבאך במחזור האחרון התבדה. ורדר ברמן ניצחה בקלות מרשימה 0:2 את שטוטגרט ורשמה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. ארון האנט ונאלדו כבשו את השערים לברמן, שעלתה למקום הרביעי עם 26 נקודות.

ברמן עלתה ליתרון בדקה ה-57 כשמסירת עומק של קלמנס פריץ מצאה את ארון האנט, שעבר את סוון אולרייך בקלות והשחיל פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע כעבור 10 דקות לאחר שמסירת רוחב של האנט מצאה את נאלדו, שבעט טיל מחוץ לרחבה פנימה בדרך ל-0:2.

ליגה גרמנית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully