וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הפסד נוסף לקצורין ופרנקפורט

המאמן הישראלי וקבוצתו הפסידו בבית לטרייר 64:54, ונותרו עמוק בתחתית. ברצלונה ניצחה בחוץ את אוברדוריו 83:89

הקדנציה הנוכחית של מולי קצורין בפרנקפורט ממשיכה להפוך משבוע לשבוע לכישלון גדול עוד יותר. הערב (ראשון) רשמה פרנקפורט הפסד נוסף, השמיני בעשרת משחקיה, כשנכנעה 64:54 בבית לטרייר. דווקא הפתיחה היתה כולה של שחקניו של קצורין שטסו ליתרון 8:19, אבל האורחים לא ויתרו וכפו שיויון עד המחצית. ברבע השלישי ברחה טרייר, ועלתה ליתרון דו ספרתי ברבע האחרון ממנו לא חזרה פרנקפורט. אנדראס סייפרת' הוליך את קלעי טרייר עם 12, ג'ימי מקיני וג'ון לאור קלעו 14 כל אחד לפרנקפורט.

* בספרד, השיגה ברצלונה ניצחון חוץ מול אוברדוריו עם 83:89. קבוצתו של פאסקוול התקשתה מאוד במשל שלושה רבעים, ומצאה את עצמה בפיגור לאורך כמעט כל המשחק, אבל ריצה של 19:29 ברבע האחרון של ברצלונה הביאה לה את הניצחון. קבוצתו של פאסקוול שומרת על המקום הראשון בליגה הספרדית עם הפסד בודד אחד, במאזן זהה לזה של ריאל מדריד שניצחה אתמול. חואן קרלוס נבארו הוליך את קלעי ברצלונה עם 22 נקודות בעוד וואלאס הוסיף 14 ו-8 ריבאונדים. אבי ארה הוליך את המפסידים עם 18.

* בליגה האיטלקית, טראמו ויניב גרין ספגו תבוסה, 91:73 מול ססארי. הסנטר הישראלי שיחק 19 דקות ותרם 9 נקודות, אולם לא הצליח למנוע את ההפסד השישי של קבוצתו בשבעה מחזורים והיא במקום האחרון. ארמאני מילאנו, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, הפסידה 91:80 לקאזרטה, אותה הוביל אנדרה סמית' עם 32 נקודות. משחק טוב של סטפנו מנצ'ינלי, שקלע 24 נקודות, לא עזר למילאנזים להימנע מהפסד שני העונה.

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully