וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הביסה 0:4 את קייבו

צמד של איברהימוביץ' ושערים של סילבה ופאטו העלו את האלופה למקום השני. 0:1 לאינטר, פאלרמו וזהבי ניצחו

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית יושלם הערב (ראשון) עם המשחק בין מילאן לקייבו, אבל עוד לפני כן נערכו כמה משחקים מסקרנים במיוחד. כזכור, המחזור נפתח עם ה-0:2 של אודינזה על רומא ונמשך עם הניצחון 0:1 המרשים של יובנטוס על לאציו וה-1:1 של נאפולי. מוקדם יותר, נערכו ארבעה משחקים כשאינטר הצליחה לנצח בדקה ה-90 0:1 את סיינה בזכות שער של לוק קאסטניוס. פאלרמו וערן זהבי ניצחו 0:2 את פיורנטינה.

מילאן - קייבו 0:4

מישהו חשב שה-0:0 מול פיורנטינה במחזור האחרון או ההפסד 3:2 לברצלונה בליגת האלופות יעצרו את המומנטום של הרוסונרי? לא ולא. מילאן השיגה את ניצחון הליגה השישי משבעת המשחקים האחרונים שלה עם 0:4 ענק על קייבו האומללה עם צמד של זלאטן איברהימוביץ' (עומד כבר על 7 במקום השלישי בטבלת הכיבושים בליגה) ושערים של אלשנדרה פאטו וטיאגו סילבה.

הרוסונרי עלו ליתרון בדקה השמינית כשמסירת רוחב של קווין פרינס בואטנג מצאה את טיאגו סילבה, שבעט בנגיעה אחת לפינה הרחוקה בדרך ל-0:1. מילאן כבשה את השני בדקה ה-16 כשמסירת רוחב של אלברטו אקווילאני מצאה את זלאטן איברהימוביץ' והחלוץ השבדי בעט באומנות לחיבורים מ-18 מטר כדי לקבוע 0:2.

האלופה כבשה את השלישי בדקה ה-33 כשבעיטה של אקווילאני נבלמה על ידי הגנת קייבו עד לאלשנדרה פאטו, שדחק פנימה מקרוב את ה-0:3. הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי מצאה את הרביעי עוד לפני המחצית כשאלשנדרה פאטו פרץ מאגף שמאל והוכשל ברחבה על ידי לוסיאנו. איברהימוביץ' בעט את הפנדל לחיבורים וקבע 0:4 בדקה ה-44.

סיינה - אינטר 1:0

בדיוק כשהיה נדמה שהנראזורי בדרך לאכזבה נוספת ולתיקו מאופס נוסף, אחרי המשחק בליגת האלופות מול טרבזונספור באמצע השבוע, הגיע שער דרמטי של לוק קאסטניוס בדקה ה-90 לאחר בישול של טיאגו מוטה וסידר לאינטר 0:1 יקר במיוחד, שהעלה אותה למקום ה-15 בליגה עם הניצחון הרביעי שלה. הקבוצה המקומית, שירדה למקום ה-12 בליגה, נותרה ב-10 שחקנים לאחר שפרנקו בריינצה הורחק בכרטיס צהוב שני בדקה ה-90.

פאלרמו - פיורנטינה 0:2

ערן זהבי (63 דקות וכרטיס צהוב) וחבריו הצליחו להתאושש בצורה מושלמת מהתבוסה 3:0 ליובנטוס במחזור שעבר ולרשום את הניצחון השישי שלהם מתחילת העונה. פאלרמו ניצחה 0:2 את פיורנטינה משערים של פאבריציו מיקולי ויוסיפ איליצ'יץ' ועלתה עד למקום החמישי עם 19 נקודות.

הסיציליאנים עלו ליתרון בדקה ה-22 לאחר שמסירת עומק של יוסיפ איליצ'יץ' מצאה את פאבריציו מיקולי, שלא התקשה להכניע את ארתור בורוץ'. הקשר הסלובני כבש את השער השני בדקה ה-73 בעט כדור חופשי מושלם וקבע 0:2, שהכריע את המשחק. פיורנטינה נותרה ב-10 שחקנים לאחר שצ'זארה נטלי ספג כרטיס צהוב שני בעקבות ויכוחים בדקה ה-90.

משחקים נוספים:

צ'זנה - גנואה 0:2
כבש לצ'זנה: אדריאן מוטו (70, פנדל, 80), ניקולה רבאליה הורחק בדקה ה-71.

קליארי - בולוניה 1:1
כבש לקליארי: דניאלה קונטי (81, פנדל), כבש לבולוניה: מרקו די ואיו (75).

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully