וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 1:2 למאיורקה על סנטאנדר, 66 דקות לחמד

הישראלי החמיץ פעמיים, האדומים השיגו ניצחון חשוב. איניגו מרטינס כבש שער ניצחון מדהים ב-2:3 של סוסיאדד על בטיס

ריאל מדריד וברצלונה שיחקו אמש (שבת), אבל היום נמשך המחזור ב"לה ליגה" במה שמכונה "הליגה השנייה". מאיורקה של תומר חמד (66 דקות) ודודו אוואט (90), השיגה ניצחון חשוב 1:2 בבית מול סנטאנדר. במשחק המוקדם, שער מטורף של איניגו מרטינס מחצי מגרש בזמן הפציעות העניק לריאל סוסיאדד 2:3 את בטיס. לבנטה עצרה רצף של שלושה הפסדים עם 0:4 גדול על חיחון וגרנאדה הצנועה הדהימה עם ניצחון חוץ 0:1 על בילבאו.

מאיורקה - סנטאנדר 1:2

הקבוצה של תומר חמד ודודו אוואט השיגה ניצחון ביתי חשוב מאוד, שנותן לה קצת אוויר לנשימה ומרחק מהקו האדום. החלוץ הישראלי היה פעלתן וכבר בדקה ה-10 בעט לשער, אולם החמיץ את המסגרת במעט. רגע לפני המחצית, כדור רוחב של אמיליו אנסואה מאגף שמאל כוון לחמד, אבל מארק טורחון האורח הקדים אותו ודחק לשערו הוא. חמד עוד הספיק להחמיץ הזדמנות פז בדקה ה-54 לפני שויקטור קסאדסוס כבש את השני למאיורקה בדקה ה-58. חמד הוחלף בדקה ה-66 וכעבור שמונה דקות אריאל נהולפאן הצליח להכניע את אוואט ולצמק, פדרו ביגאס הורחק בדקה ה-85, אבל גם מול עשרה שחקנים סנטאנדר לא הצליחה להשוות ונותרה במקום האחרון. מאיורקה במקום ה-15 עם 13 נקודות.

לבנטה - ספורטינג חיחון 0:4

הצפרדעים פתחו את הליגה בטירוף ואף הוליכו את הטבלה בשלב מסוים. אחר כך הגיע הדעיכה הצפויה והקבוצה מולנסיה הפסידה את שלושת משחקיה האחרונים וירדה עד למקום הרביעי. הערב נזכרו בלבנטה כמה טובים הם יכולים להיות ודרסו את חיחון.

חוסה בארקרו פתח את החגיגה בדקה ה-20 מבישול של גיבור המשחק ארונה קונה, אחרי התקפה מתפרצת. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, מתפרצת נוספת הפכה לשער קל של ואלדו. מאותו רגע קונה השתלט על העניינים. בדקה ה-52 הוא כבש מקרוב לאחר בישול של פארינוס וכעבור עשר דקות הכפיל את מאזנו הפרטי וקבע את תוצאת המשחק.

אתלטיק בילבאו - גרנאדה 1:0

שמונה משחקי ליגה ברציפות בילבאו לא הפסידה, דווקא מול גרנאדה הצנועה ועוד באצטדיון סן מאמס הביתי והגועש , הרצף הזה נקטע. בדקה ה-31 נפל השער היחיד והמכריע. קרן של קרלוס מרטינס הגיעה לראש של איניגו לופס, ששלח נגיחה חזקה לפינה השמאלית של גורקה איראיסוס והעניק לאורחת את מלוא הנקודות. אחרי ניצחון החוץ המפתיע של בסביליה לפני שבועיים, גרנאדה שוב יוצאת עם שלוש נקודות ממגרש קשה והיא עולה למקום ה-16, עם משחק חסר, זכר למשחק שפוצץ מול מאיורקה בשבוע שעבר. בילבאו המאוכזבת נותרת במקום השמיני והיא תפגוש את אותה מאיורקה בשבוע הבא.

סראגוסה - סביליה 1:0

האנדלוסים עלו למקום החמישי לפחות עד משחקה של מלאגה מול ויאריאל מחר, כשפנדל מוצלח של אלברו נגרדו בדקה ה-23 השכיח עבורם את ההפסד הביתי לבילבאו במחזור שעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

בטיס - ריאל סוסיאדד 3:2

ריאל סוסיאדד השיגה ניצחון דרמטי, אבל איזה שער! בזמן הפציעות, בדקה ה-92, במצב של 2:2, המגן איניגו מרטינס לקח כדור לפני קו החצי, זיהה את שוער בטיס מחוץ לשערו, ושלח בעיטה אדירה שפגשה את המשקוף ונכנסה פנימה.

יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שמרטינס כובש העונה שער מחצי מגרש. כך הוא גם עשה לפני חודש, בדרבי מול בילבאו, בעוד בעיטה מופלאה.

עבור סוסיאדד היה זה ניצחון חשוב שהעלה אותה (זמנית לפחות) מעל לקו האדום. בטיס עדיין מסובכת, ורחוקה שלוש נקודות מהאזור המסוכן.

סוסיאדד עלתה ליתרון 0:2 משערים של אימנול אגירצ'ה (56) וקרלוס וולה (76), אבל ג'ונתן פריירה השווה בצמד מהיר ל-2:2 בדקות 81 ו-85. בטיס חשבה שהיא הצילה נקודה, אבל אז הגיע מרטינס והפגז.

תוצאה נוספת:

אספניול - אוסאסונה 2:1
לאספניול: אלבארו ואסקז (55). לאוסאסונה: רונלד למאה (44), ג'אבד נקונם (50)

צפו בשער הניצחון המדהים של סוסיאדד על בטיס

רק לפני חודש מרטינס הפגיז עוד טיל מחצי מגרש, מול בילבאו

ושוב מרטינס מעורב בשער מדהים, הפעם לכיוון הלא נכון

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully