וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "זה יהיה מיוחד לנצח בגמר ה-100 שלי"

רוג'ר פדרר יפגוש את צונגה בטורניר גמר הסבב ויחפש תואר 70 בקריירה. צונגה: "אם צריך אשבור קרסוליים" (20:00, ספ'1)

רוג'ר פדרר יעלה הערב (ראשון) לגמר ה-100 שלו במסגרת ה-ATP, כשיפגוש את ג'ו ווילפרד צונגה בגמר טורניר אליפות הסבב שנערך בלונדון. פדרר, המדורג רביעי בעולם שיעלה למקום השלישי בסיום הטורניר, יקווה לשמור על התואר שבו זכה בשנה שעברה, ויקווה לשבור את השיא ולזכות בפעם השישית בטורניר היוקרתי שמסיים את השנה.

"זה אירוע מיוחד עבורי, לשחק את הגמר ה-100 בקריירה", הודה פדרר, שמחזיק עד עתה במאזן 30:69 במשחקי גמר. מנגד, צונגה בן ה-26 מבטיח לתת פייט: "רוג'ר הוא השחקן הכי טוב כרגע, אבל אני יכול לעשות את זה. אני מצפה לנצח, זה ברור".

פדרר גבר אתמול בדרך לגמר על דויד פרר, צונגה גבר על תומאס ברדיך בחצי, אבל שני היריבים יודעים שהשווייצרי ניצח בשני המפגשים האחרונים - בבית המוקדם בטורניר בלונדון, ובגמר טורניר המאסטרס פריז. זה יהיה המפגש ה-11 בין השניים, כשהיתרון הוא 3:7 לפדרר.

"בתחילת הקריירה שלי, לא האמנתי שאגיע ל-100 משחקי גמר", הודה פדרר, "דבר אחד שאני יכול להגיד בוודאות, זה שלא אפרוש אחרי הגמר ה-100 שלי. אני מרגיש בר מזל על הקריירה שלי, אני לא יודע איך אני עדיין מצליח ללכת. אני בר מזל להיות כשיר ובריא".

פדרר נמצא בכושר נפלא. הרצף הנוכחי שלו - 16 ניצחונות - הוא הכי ארוך שלו מאז 2009, אז ניצח 21 משחקים ברציפות. "אני חושב שזה טבעי ששחקן רק משתפר", אמר פדרר, "לדוגמה, היה לי בקהנד חלש, ושחקנים כל הזמן שיחקו לי לבקהנד, ובגלל זה עבדתי קשה באימונים ושיפרתי את המיומנות שלי. בכל אופן, הפתעתי את עצמי לעד כמה זמן אני מצליח למשוך את הקריירה שלי".

השווייצרי ניצח את שלושת המפגשים האחרונים שלו מול צונגה, אבל מנגד, הצרפתי זוכר היטב איך גבר על פדרר ברבע גמר ווימבלדון - אז חזר מפיגור 2:0 במערכות בדרך לניצחון דרמטי במגרש המרכזי. "הפעם אם אנצח זה יהיה מתוק יותר, כי יש תואר חשוב על הפרק", אמר צונגה, "אם אוסיף את השם שלי לרשימה הזאת של האלופים של הטורניר הזה, זה יהיה מדהים".

צונגה מצפה לאווירה נפלאה באולם בלונדון, מול 17 אלף צופים, בפעם השלישית ברציפות שהוא פוגש את פדרר ביום ראשון (גמר המאסטרס בפריז, משחק הפתיחה של הטורניר, ועתה הגמר). "תמיד מרגש לשחק מול רוג'ר, אבל הפעם, בגמר הראשון שלי, יהיה אפילו מרגש יותר", אמר הצרפתי, שיפגוש שחקן שהעפיל לגמר בטורניר הזה שבע פעמים, "תהיה אווירה מדהימה".

צונגה מבטיח מלחמה עיקשת. "אני אתן את הכל", אמר הצרפתי, "אם אצטרך לשבור בשביל זה את הקרסוליים, אעשה את זה. זה המשחק האחרון של העונה, כך שאתן את הכל. אני יודע שאחרי זה מתחילה המסיבה, כך שזה נחמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully