וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אלי כהן המאוכזב לא שוחח עם שחקניו

27.11.2011 / 11:07

בהפועל עכו מתקשים להבין איך הפסידו לחיפה למרות היתרון המספרי. סלליך: "רצנו קדימה במקום להניע כדור בשקט. נלחצנו"

אחרי שגנבה את הכותרות בשבוע שעבר עם הניצחון על מכבי תל אביב, הפועל עכו לא הצליחה להמשיך במומנטום אתמול (שבת) נגד מכבי חיפה, ואחרי שישה משחקים רצופים ללא הפסד, היא ירדה מנוצחת בקרית אליעזר 1:0. הקבוצה של אלי כהן יודעת שהייתה יכולה לקחת הרבה יותר מהמשחק, במיוחד לאור המחצית הראשונה ההתקפית שלה והחמצת הפנדל של סטפן שצ'פוביץ' בדקה ה-30. מאותה הדקה שיחקה חיפה בעשרה שחקנים, אבל דווקא בשלב הזה הירוקים יזמו יותר. במהלך המחצית גער אלי כהן בשחקניו על ההחמצות, ובסיומו הוא לא שוחח איתם, כשהוא צפוי לעשות זאת באימון הבא.

"זה קצת מאכזב כי הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד, שיחקנו יפה והגענו למצבים", מסכם סינטאיהו סלליך, המושאל מחיפה לעכו. "אני בטוח שאם היינו מבקיעים את הפנדל, התוצאה הייתה שונה, ובסופו של דבר הכרטיס האדום עשה להם טוב יותר. קצת קשה להסביר מה קרה לנו שם אחרי האדום. במחצית השנייה לא שיחקנו כמו במחצית הראשונה. לא הייתה לנו סבלנות. רצנו כל הזמן קדימה, ובמקום לנצל את היתרון המספרי ולהניע כדור ולהבקיע, קצת נלחצנו. הם עלו עם מערך התקפי והיו נחושים, זה חבל".

למרות התוצאה המאכזבת, סלליך משוכנע שהפועל עכו יכולה השנה לסיים במקום טוב בצמרת: "אנחנו מציגים בכל משחק כדורגל טוב, והשאיפה שלנו היא לסיים במקום הכי גבוה שיכול להיות והכי קרוב לצמרת. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזו".

בשבוע הבא תפגוש עכו את המוליכה עירוני קרית שמונה, והקשר כבר מתכונן: "הולך להיות לנו משחק קשה מאוד נגדם, שמגיע בתוך סדרת משחקים קשה נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה. קרית שמונה היא קבוצה טובה מאוד ואני מקווה שנדע להביא את המחצית הראשונה ממכבי חיפה וננסה להשיג תוצאה טובה בבית. אנחנו מרגישים טוב בבית ואני מקווה שננצח".

הגיע להם יותר: צפו בהפסד הכואב של עכו בקרית אליעזר

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully