וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל: "הקבוצה הזו תביא הרבה גאווה לבית"ר בעתיד"

27.11.2011 / 9:23

קובי מויאל אופטימי למרות ההפסד בקרית שמונה: "שלטנו במשחק וסבלנו מחוסר מזל". ברוכיאן בספק גדול למכבי פ"ת

בבית"ר ירושלים נרשמה אכזבה גדולה בסיום משחק ההפסד אתמול (שבת) בקרית שמונה (1:0). השחקנים הרגישו החמצה ואמרו: "אנחנו פראיירים. היו לנו מספיק הזדמנויות ומחצי מצב שלהם במחצית השנייה, קיבלנו גול והפסדנו. זה היה כמו המחצית הראשונה נגד מכבי חיפה. נמאס מהמחמאות, חייבים להביא נקודות ומהר - כבר בשבוע הבא בטדי נגד מכבי פתח תקוה".

גם המאמן יובל נעים הרגיש בסיום מאוד מאוכזב ואמר: "כבר דיברנו על המחסור בשחקנים בהתקפה. כולם נתנו הכל. במחצית אמרתי להם שימשיכו לעמוד נכון, אבל שיעשו דברים מהר יותר בהתקפה. אבירם ברוכיאן הגיע לכמה מצבים שיכולים היו להיגמר בגול אבל הוא עלה לשחק על רגל אחת אחרי שלא התאמן כל השבוע".

נעים הוסיף: "אני אופטימי ומאמין בקבוצה הזאת לקראת העתיד. כשאני רואה איך נראינו מול הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב בארץ, אני בטוח שנשרוד את העונה הזאת".

אגב ברוכיאן, הקשר שוב נפגע אתמול במפשעה והוא בספק גדול למשחק הביתי נגד מכבי פתח תקוה בשבוע הבא. ברוכיאן ינוח בימים הקרובים ובקבוצה מקווים להכשירו למשחק על אף שהצוות הרפואי ממליץ במקרה שלו על מנוחה.

נעים התבטא אתמול עם סיום המשחק על האפשרות שארקדי גאידמק יחזק את הקבוצה בינואר ונשמע מאוד בטוח שכך יקרה. המטרה בשלב זה היא לצרף קודם כל חלוץ, כשהשחקן הראשון ברשימה הוא ליאונרדו פאסוס הברזילאי, שמתאמן על הקבוצה כבר יותר מחודשיים ושבמועדון רוצים להחתימו למספר שנים. שם נוסף שעלה במועדון הוא משה בן לולו מ-מ.ס אשדוד, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה. גורם במועדון אמר על כך: "זה לא ייאמן כמה שחקנים רוצים להגיע לבית"ר, אפילו בכסף קטן. זה מראה כמה כוח יש למועדון הזה".

מויאל: "ביטלנו את הקבוצה בכושר הכי טוב בארץ"

קשר הקבוצה, קובי מויאל, התייחס בסיום המשחק לאכזבה מהתוצאה, ואמר: "אני מאוד מאוכזב. כרגיל, אנחנו יותר טובים בכמה דרגות ומגיעים לאינספור מצבים, אך לא כובשים וסובלים מחוסר מזל משווע. בניגוד למשחק עם מכבי חיפה, היום היינו טובים לאורך כל המשחק. שיחקנו נגד הקבוצה אולי בכושר הטוב בארץ, ביטלנו אותם ,שלטנו במשחק וסבלנו מחוסר מזל.

"מגיע שאפו גדול לקהל. יותר מ-1,000 אוהדים ליוו אותנו למרות האכזבה מהמשחק נגד מכבי חיפה ועודדו אותנו לאורך כל המשחק וגם בסיום. זאת זכות לשחק בשביל אוהדים כאלה ואנחנו ניתן הכל בכל משחק כדי לגרום להם נחת ולראות אותם מחייכים ושמחים".

לגבי מצבה של הקבוצה, מויאל אופטימי: "אסור לשכוח שבשנה שעברה באותו שלב של העונה היינו במצב גרוע יותר עם סגל שחקנים רחב ואיכותי יותר. יש כאן קבוצה רעבה שבתוך כמה שנים יכולה להתפתח ולייצר קבוצה שתביא הרבה כבוד וגאווה למועדון. בתקופה שבית"ר הייתה עם הרבה כסף וזכתה באליפויות, התל אביביות וחיפה היו מאחור וגידלו דור של שחקנים מוכשרים שבשנים האחרונות מניבים את הפירות. זה מה שיקרה בבית"ר בעתיד".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully