וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה את בית"ר ירושלים 0:1

שמעון אבוחצירא כבש בדקה ה-64 וקבע: רן בן שמעון ושחקניו הם מוליכי הטבלה החדשים. הקבוצה מהבירה נראית לא טוב

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

13 מחזורים בתוך עונת הכדורגל 2011/12 ולליגת העל הישראלית יש מוליכת טבלה חדשה ומפתיעה: עירוני קרית שמונה. הקבוצה מהצפון גברה הערב (שבת) 0:1 על בית"ר ירושלים משער של שמעון אבוחצירא בדקה ה-64 ועלתה לפסגה לפחות עד הדרבי התל אביבי. בית"ר לעומת זאת, רשמה הפסד שני ברציפות והוסיפה חטא על פשע עם יכולת חלשה.

רן בן שמעון מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ניצח את מכבי תל אביב, ניצח את מכבי חיפה, ניצח גם את בית"ר ירושלים. בן שמעון/ברני ארדוב

רן בן שמעון העלה הרכב התקפי, עם ברק בדש, שמעון אבוחצירא ושלומי אזולאי שהתרוצצו כל הזמן באזור הרחבה של האורחים, ועם אדריאן רוצ'ט היצירתי שהיה אמור להזין אותם. בהתאם להצהרת הכוונות הזו, קרית שמונה הייתה הקבוצה היוזמת, השחקנים שלה התחילו את הלחץ על שחקני בית"ר עמוק בחלק המגרש שלהם, והקבוצה מהבירה נאלצה להתגונן עם שישה ושבעה שחקנים כ-30 מטרים מהשער של אוהד סיידוף ולהסתפק בהתקפות מתפרצות.

לשמחתו של יובל נעים, הקבוצה שלו הייתה זו שהצליחה לכפות את הקצב הרצוי מבחינתה במשך רוב המחצית הראשונה, כש-45 הדקות הללו לא מתעלה לרמה גבוהה, מתאפיין בלא מעט איבודי כדור של שתי הקבוצות וכשקרית שמונה מגיעה להזדמנות אחת מסוכנת בדקה ה-35 (ברק בדש), אבל לא יותר.

אם במחצית הראשונה קרית שמונה שלטה במגרש, אם כי לא הגיעה למצבים, עם פתיחת השנייה הכוחות התאזנו. בית"ר החלה לתקוף עם יותר כלים, השחקנים שלה הניעו כדור ביותר סבלנות והיכולת המשופרת הביאה להזדמנות גדולה והחמצה אפילו גדולה יותר של עמית בן שושן בדקה ה-56. אלא שליציאה קדימה יש גם צד שני. הדקה ה-64 הגיעה, האורחים היו מעט יותר חשופים בחלק האחורי ורביד גזל סיפק בישול נאה לשמעון אבוחצירא, שכבש.

ב-20 הדקות האחרונות המשחק נפתח, כשבית"ר מנסה להשוות, אבל יותר קרובה לספוג מאשר לכבוש. בסיום 0:1 לקרית שמונה, שמשלימה ניצחון שלישי העונה על אחת מ"ארבע הגדולות" של הכדורגל הישראלי. אלא שהיום עירוני קרית שמונה לא פחות גדולה מאף אחת מהן.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים שער של שמעון אבוחצירא. אדריאן הרבשטיין
מוליכים את הטבלה בצדק. אבוחצירא והחברים/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 9: אבוחצירא מצא את רוצ'ט על סף הרחבה והאחרון בעט מ-15 מטרים מעט מעל המשקוף. בעיטה ראשונה במשחק לכיוון שערה של אחת מהקבוצות.

דקה 30: בית"ר ניסתה לצאת להתקפה, אותה אבי ריקן סיים עם בעיטה אלכסונית מ-23 מטרים הרבה מעל המשקוף. חצי שעה חלפה, חצי שעה של משחק חלש ונטול הזדמנויות ממשיות.

דקה 35: פיליאבסקי הרחיק כדור בראש, גזל הגיע ראשון לריבאונד ובעט חזק מהאוויר, מ-20 מטרים לידיים של סידוף.

דקה 36: ההגנה של בית"ר נחשפה בכדור עומק, סיידוף יצא הרחק משערו והשאיר את השער חשוף, ובדש בעט מ-23 מטרים החוצה. הזדמנות טובה מאוד לקרית שמונה, אבל זה עדיין 0:0.

דקה 51: ברוכיאן הגביהה כדור מימין, סטיבן כהן נגח ממצב נוח כדור חלש שחלף בסמוך לקורה ויצא החוצה.

דקה 56: בן שושן ניצל חטיפת כדור, עבר את חסארמה, הגיע לבדו מול עמוס וניסה לעבור אותו, אבל השוער ירד בתזמון מצוין וחילץ את הכדור מרגלי החלוץ. החמצה גדולה של בן שושן.

דקה 64: גול! גזל התקדם עם הכדור לעומק המגרש והכניס כדור עומק לאבוחצירא בתוך הרחבה, החלוץ בעט בלי לעצור, הכדור פגע ברגלו של פיליאבסקי ועשה דרכו באיטיות פנימה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 75: עאבד הכניס כדור עומק יפה לאבוחצירא, זה הגיע מול סיידוף, אבל החמיץ.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שי צדק, דושאן מאטוביץ', רביד גזל, וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט (בני בן זקן, 46), שלומי אזולאי (אחמד עאבד, 63), ברק בדש (עדי אלישע, 79), שמעון אבוחצירא.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר, שי חדד (לירון דיאמנט, 68), אבירם ברוכיאן (אופיר עמרם, 61), סטיבן כהן, עמית בן שושן.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully