וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את לאציו ועלתה לפסגה

הגברת הזקנה חזרה אל המקום הראשון עם ניצחון על יריבתה לצמרת. נאפולי כפתה 1:1 מול אטאלנטה בדקה ה-94

יממה לאחר שאודינזה עלתה זמנית לראשות הטבלה, קיבלנו קרב צמרת נהדר הערב (שבת), כשיובנטוס ולאציו נאבקו ביניהן מי תעלה אל המקום הראשון. זה נגמר עם ניצחון חוץ 0:1 של הגברת הזקנה, שפתחה פער על יריבתה של שלוש נקודות ורשמה ניצחון מוראלי מרשים. במשחק נוסף שהתקיים הערב היתה נאפולי רחוקה שניות מהפסד חלש לאטלאנטה, אבל שער שוויון דרמטי של קבאני בדקה ה-94 סידר לקבוצתו נקודה. גם זה משהו. במשחקים נוספים שהתקיימו הערב, ניצחה נובארה את פארמה 1:2, בעוד קטאניה ניצחה בחוץ את לצ'ה 0:1.

לאציו - יובנטוס 1:0

הגברת הזקנה ממשיכה במומנטום הנהדר שלה והשיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, לאחר שגברה על פיורנטינה, אינטר ופאלרמו במשחקים האחרונים. יובנטוס ניצחה 0:1 את לאציו באולימפיקו וחזרה למקום הראשון בליגה עם 25 נקודות, אחת יותר מאודינזה השנייה, לה יש גם משחק עודף. לרומאים זהו הפסד כואב במיוחד, שמרחיק אותם שלוש נקודות מיובה.

יובה כבשה את השער בדקה ה-34 כשיצאה להתקפה מתפרצת מהירה במיוחד, שבסיומה מסירת עומק של אנדראה פירלו מצאה את מירקו ווצ'יניץ'. החלוץ המוטנגרי שלח לאלסנדרו מאטרי, שיישר למרכז, שם המתין סימונה פפה, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:1. שער ליגה שני ברציפות לקשר האיטלקי הבינלאומי, שזה שערו השלישי בלבד מתחילת העונה.

אטאלנטה - נאפולי 1:1

איזה מזל יש לקבוצה של וולטר מצארי. נאפולי הגיעה אחרי הניצחון הגדול שלה בליגת האלופות עם ה-1:2 על מנצ'סטר סיטי באמצע השבוע, אבל בליגה האיטלקית הקבוצה לא מפסיקה לחרוק ולזייף. האורחים ניסו ללא הצלחה למצוא את השער במחצית הראשונה, ובדקה ה-64 ספגו שער כואב מחרמאן דניס הנהדר, עבורו זהו שער מספר 10 העונה. אטאלנטה כבר הריחה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים, אבל אז הגיעה הדקה ה-94, הלחץ של האורחים הרקיע שחקים, ואדינסון קאבני הצליח למצוא את הרשת ברגעי הסיום, והוציא את נאפולי עם נקודה יקרה.

תוצאות נוספת:

לצ'ה - קטאניה 1:0
לקטאניה: פבלו באריינטוס (90)

נובארה - פארמה 1:2
לנובארה: רפאלה רובינו (70) ומרקו ריגוני (78).
לפארמה: מתאו סנטוריוני (עצמי, 29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully