וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האתגר: מכבי ת"א הפסידה לאנקרהספור

הצהובים הפסידו בסיבוב השלישי לטורקים 25:18 וינסו לתקן בגומלין בשבת הבאה. גם מכבי ראשל"צ ובני הרצליה הפסידו

מכבי תל אביב התייצבה היום (שבת) לסיבוב השלישי בגביע האתגר בכדוריד למשחק חוץ קשה נגד אנקרהספור, והפסידה 25:18. הגומלין ייתקיים בשבת הבאה בישראל. טל אהרוניביץ' התבלט במשחק ההגנה של הצהובים במהלך המחצית השנייה. איציק חליפי סיים עם חמישה שערים, טל בלכר הבקיע ארבעה, נובאק מוסקוביץ, רנן לנדסמן ועומר דבדה שניים כל אחד, אודי סידנר, נמרוד כהן ורוני גבאי סיימו עם שער אחד כל אחד.

"חוסר הניסיון והמעמד באו בא לידי ביטוי בפעם הראשונה, היו הרבה איבודי כדור והחטאות ממצבים חופשיים", סיכם מאמן מכבי תל אביב, אבי רש. "מצד שני, למרות הפיגור של 12 שערים ולאחר שינויים טקטיים בתוך המשחק ובעיקר בהגנה, הקבוצה הצליחה לצמצם את ההפרש לשבע. את ההפרש הזה ניתן לסגור בגומלין שיתקיים בישראל, ואני גאה מאוד בשחקנים שידעו לשחק במגרש קשה מאוד עם קהל חם ובסיטואציה קשה".

איל פרולינגר, יושב ראש מחלקת הכדוריד של מכבי תל אביב: "במהלך המשחק התבלט חוסר הניסיון הבינלאומי של הקבוצה. למרות המשחק הקשה, השחקנים עשו כל שביכולת והצליחו לצמצם את ההפרש באופן משמעותי. אנחנו בטוחים שננצח את הקבוצה הטורקית במשחק הגומלין בארץ".

מלבד המשחק הזה, גם מכבי ראשון לציון ובני הרצליה שיחקו בסיבוב השלישי. האלופה הישראלית הפסידה לקראסנודר הרוסית 27:23, אחרי שהובילה 11:14 במחצית. סוצ'אבה הביסה את בני הרצליה 26:38 אחרי 13:18 במחצית. משחק הגומלין יתקיים ביום ראשון.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully