וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 23 נקודות לטוני פארקר בניצחון וילרבאן

כוכב הספרס, שישוב בקרוב ל-NBA העניק לקבוצתו 74:80 בשטרסבורג, ניצחון לריאל, 2 נק' לאפיק ניסים בהפסד קבוצתו

אחרי שקלע 28 נקודות בניצחון על ניז'ני נובוגרוד בשבוע שעבר, אפיק ניסים חווה משחק הרבה פחות טוב הערב (שבת) במדי אניסיי. קבוצתו הרוסית פגשה את קובאן במסגרת הליגה הרוסית, אבל הובסה 85:67, כאשר לישראלי היה משחק רע מאוד.

ניסים שיחק 19 דקות שבהן קלע שתי נקודות בלבד עם אחוזים לא טובים מהשתיים (1 מ-5) ומשלוש (0 מ-4), למרות שהוא הוריד שני ריבאונדים. בשל ההפסד, אניסיי מידרדרת למאזן של ניצחון לעומת שני הפסדים (היא חסרה שני משחקים), בעוד קובאן משפרת את מאזנה ל-2:3.

* נימבורק, קבוצתו של המאמן רונן גינזבורג השיגה הערב את ניצחונה ה-13 ב-14 מחזורים ושבה אל המקום הראשון בליגה הצ'כית כשדרסה בקלות 66:111 את השמינית בטבלה חומסטוב. מהרגע הראשון לא הותירה נימבורק, האורחת שום סיכוי ליריבה והרבע הראשון נגמר בתוצאה המבטיחה 8:28. האלופה הצ'כית לא נעצרה ועד למחצית הפער צמח ל-32 נקודות. חומסטוב ניסתה לצמק מעט את ההשפלה, אבל רבע חזק נוסף של נימבורק בעשר הדקות האחרונות, אותן ניצחה 11:29 סידר לה את הניצחון הענק. מייקל קרמן עם 19 נקודות ולוקאס פליזה עם 16, הובילו את המנצחת.

* יריבת מכבי תל אביב ביורוליג אפס איסטנבול שמרה על המקום הראשון בליגה הטורקית אחרי שגברה 74:79 על פינאר קרשיאקה. דושקו סבאנוביץ' סיים כקלעי המוביל של אפס עם 15 נקודות, ארסן איליאסובה קלע 12.

* יריבה נוספת של הצהובים ביורוליג, ריאל מדריד, ניצחה בליגה הספרדית 67:84 את סראגוסה בחוץ. ג'ייסי קרול עם 20 נקודות וסרג' איבקה, שעתיד לשוב אל ה-NBA ותרם 15 נקודות ותשעה ריבאונדים במה שעשוי להיות משחקו האחרון בלבן, הובילו את הבלאקנוס לניצחון ולמקום הראשון, לפחות עד משחקה של ברצלונה מחר.

במשחק מסקרן נוסף, על טהרת היורוליג, ניצחה מלאגה 79:66 את קאחה לבוראל. 17 נקודות ושבעה ריבאונדים של לוקה זוריץ' הובילו את המנצחת. מורסיה גברה 65:76 על ויאדוליד, ולנסיה ניצחה 67:75 את מנרסה.

* במשחק בין שתי הנציגות של הליגה הרוסית ביורוליג ניצחה צסק"א בביתה 67:78 את קאזאן. האורחת פתחה חזק והובילה בשש בסיום הרבע הראשון, אלא שצסק"א כיווצה את ההגנה והרשתה ליריבתה רק 14 נקודות ברבע הבא כדי לרדת למחצית ביתרון 34:36. המשחק המשיך להיות צמוד ולרבע האחרון הקבוצות עלו בשוויון. משם והלאה, רק קבוצה אחת הייתה על המגרש כשצסק"א ניצחה את עשר הדקות המכריעות 15:26 ונותרה ללא הפסדי ליגה גם לאחר המחזור הרביעי. קאזא לעומתה, עם הפסד שני בארבעה משחקים והיא רק במקום השישי. מילוש תאודוסיץ' הוביל את המנצחת עם 19 נקודות ושישה אסיסטים. טרל ליידיי קלע 22 למפסידה.

* וילרבאן תאבד בקרוב מאוד את טוני פארקר ורוני טוריאף, בינתיים הצמד ובעיקר פארקר, הובילו אותה לניצחון 74:80 בשטרסבורג. הגארד של סן אנטוניו ספרס זהר עם 23 נקודות, חמישה ריבאונדים ושמונה אסיסטים. טוריאף הסתפק בשבע נקודות וחמישה ריבאונדים משלו.

* בליגה היוונית, אולימפיאקוס שבה למקום הראשון לאחר 82:93 ביתי על רודוס. החבורה של דושאן איבקוביץ' פתחה עם הגנה רצחנית והרבע הראשון הסתיים בתוצאה 10:16. אולימפיאקוס המשיכה להגדיל את יתרונה בכל רבע ולמרות ניסיוונות קאמבק של האורחת, אבל משחק טוב של גיורגוס פרינטזיס שקלע 22 נקודות ושל מרטינס גצ'ביצ'יוס שהוסיף 17, השאירו את הניצחון בפיראוס.

* מונס של אריק שיבק נחלה הערב הפסד נוסף בבלגיה, הפעם 86:73 לליאז' במסגרת הגביע. ליאז' פתחה בטירוף את המשחק וטסה ליתרון 14 כבר במחצית, ממנו כבר לא הצליחה קבוצתו של שיבק לחזור. ג'וש בוסטיק הוליך את קלעי ליאז' עם 31 נקודות, וורן קרטר ורונל טיילור קלעו 19 נקודות כל אחד למפסידים.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully