וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רמי גרשון ניצח את דור מלול בבלגיה

השניים השלימו 90 דקות בניצחון קורטרייק 0:1 על בירסחוט. 72דקות לרפאלוב בניצחון קלאב ברוז', 11 דקות לארבייטמן

בירם כיאל שיחק היום (שבת) 90 דקות ב-0:5 של סלטיק על סט. מירן במחזור ה-16 בפרמיירליג הסקוטית. גארי הופר כבש שלושער עבור הבויז (8, 53, 57), גאורגיוס סמאראס (4) ודילן מגו (72) השלימו את החמישייה. סלטיק התקרבה כדי ארבע נקודות מהמוליכה ריינג'רס, אך לזו משחק חסר.

טל בן חיים שירד לספסל של פורטסמות', של שותף ב-1:1 של קבוצתו נגד לסטר סיטי במחזור ה-18 בצ'מפיונשיפ האנגלית. דקל קינן שהושאל השבוע מקרדיף סיטי לקריסטל פאלאס, לא נכלל בסגל של האחרונה ב-0:0 שלה נגד מילוול.

הדרבי הישראלי בבלגיה בין דור מלול ורועי דיין המשחקים בבירסחוט לרמי גרשון המשחק בקורטרייק הסתיים בניצחון קורטרייק 0:1 משער של מוסטפא אוסלה (20), שגם הספיק לקבל כרטיס אדום עד הסיום. מלול וגרשון השלימו 90 דקות, בעוד דיין לא נכלל בסגל.

ווסטרלו של שלומי ארבייטמן ניצחה 1:2 את מונס. החלוץ הישראלי עלה כמחליף בדקה ה-79, ושער הניצחון לקבוצתו נכבש שלוש דקות לסיום.

קלאב ברוז' ניצחה 0:1 בחוץ את ליירסה, כשאת שער הניצחון הבקיע יורן ולמינקס בדקה ה-73. דקה לפני כיבוש השער, ליאור רפאלוב הוחלף.

דני בונדר שיחק 90 דקות בהפסד של וולגה נובגורוד 1:0 לקיריליה סובייטוב במחזור השני של הפלייאוף התחתון בליגה הרוסית. המגן הישראלי ספג כרטיס צהוב בדקה ה-50 אחרי דברים מיותרים שאמר לשופט, והקבוצה שלו ירדה למקום השישי בטבלת הפלייאוף מתוך שמונה. סרגיי קורנילנקו הבלארוסי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-11.

זאב חיימוביץ' לא נכלל בסגל של טרק גרוזני, שהפסידה לספרטק נאלצ'יק 3:0. בעוד הקבוצה של בונדר נמצאת כרגע במקום שמוליך למשחקי מבחן על הישארות בליגה הראשונה, טרק גרוזני עדיין מדורגת במקום שיבטיח לה עונה נוספת שם.

עוד ברוסיה: ביברס נאתכו המוצהב לא שיחק במשחקה של רובין קאזאן נגד דינמו מוסקבה בפלייאוף העליון, שהסתיים בניצחון 0:2 לקבוצתו של הישראלי.

משה אוחיון ישב 90 דקות על ספסל לגיה ורשה שהפסידה 1:0 לקורונה קיילצ'ה במחזור ה-15 בליגה הפולנית.

אחרי שהוליך את קבוצתו לשני ניצחונות רצופים, רוני לוי ואנורתוזיס פמגוסטה הפסידו 1:0 לא.א.ק לרנקה במחזור ה-11 בקפריסין והם נותרו במקום הרביעי. גונסאלו גרסיה כבש (51) עבור הקבוצה שתארח את מכבי חיפה ביום חמישי הרוב בליגה האירופית.

אזור השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully