וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "שוחחתי עם ז'רביניו, הוא לא מוטרד"

מנג'ר ארסנל התייחס לבצורת השערים של השחקן מחוף השנהב לעומת הפריחה של רובין ואן פרסי. "זה יבוא באופן טבעי"

בזמן האחרון, כמעט לפני כל משחק של ארסנל שחזרה לכושר טוב מדברים על העונה החלומית של הסוקרר רובין ואן פרסי. הציפיות באות לידי ביטוי גם על המגרש, כשההולנדי לא מפסיק להבקיע. מהצד השני של ההתקפה נראה ז'רביניו די מתוסכל. שחקן הרכש מחוף השנהב שהגיע בקיץ האחרון מליל נמצא כנראה בצד הלא נכון של ההתקפה הנכונה, ומי שהתייחס לסיפור הזה ערב המשחק נגד פולהאם (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט2) היה המנג'ר ארסן ונגר.

"כרגע ז'רביניו הוא שחקן נהדר שמספק מרווח לחברים שלו כי הוא עצמו מגיע מאחור", אמר ונגר והוסיף: "הבעיה איתו היא שהוא משחק בצד ההפוך של רובין ואן פרסי, כך שהוא משתוקק להבקיע. לא מזמן ראינו הזדמנות טובה שלו, אבל הוא התחיל לחשוב וכשאתה מתחיל לחשוב אתה גמור. באופן אישי אני מאוד מרוצה מהמשחק שלו, מהגישה שלו, הטכניקה והאינטיליגנציה. אז נכון שהוא מבקיע פחות מבשנה שעברה אבל הוא מבשל וגם בכל משחק נראה שהוא עומד להבקיע. כרגע הוא בעיקר מחמיץ, אבל גם השערים יבואו".

ונגר סיפר כי החליט לשוחח עם השחקן בארבע עיניים והסביר: "יש זמנים שבהם לא כדאי לדבר, אבל בשלב מסויים כדאי להגיד 'אל דאגה, נסה להיות טבעי'. דיברתי איתו (עם ז'רביניו) בדיוק על הדברים האלה, אבל הוא לא מוטרד מיכולות ההבקעה שלו, הוא יודע שזה יבוא באופן טבעי. בסך הכל מדובר באחת ההחתמות הטובות של הקיץ האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully