וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות ללירוי צעירי בהפסד מכלן

הקשר השלים משחק מלא לראשונה ב-3:2 מול סטנדרד ליאז', בה נותר בוזגלו על הספסל. ויסלה חזרה לנצח, ביטון לא שותף

ויסלה קרקוב שמה קץ לרצף ארבעה הפסדים רצופים ללא שער זכות בכל המסגרות עם ניצחון חוץ יוקרתי וחשוב 0:1 על המוליכה שלאסק וורוצלאב. שלוש הנקודות אולי יחזירו את ויסלה לתמונת מאבק האליפות. הקבוצה עלתה זמנית למקום הרביעי עם 24 נקודות, שבע פחות מוורוצלאב. בעקבות התוצאה הזו, לגיה ורשה של משה אוחיון תוכל לעלות בשבת לפסגה אם תנצח את קורוניה קייליצה.

אחרי מחצית מאופסת שהתנהלה ביתרון קל של ויסלה, עלתה האלופה ליתרון בדקה ה-50. נונייס הוכשל הרחבה ורפאל בוגוסקי דייק מהנקודה הלבנה ושבר את בצורת השערים הארוכה. דודו ביטון פתח במפתיע על הספסל של קז'ימיז' מוסקאל ולא שותף כלל במשחק, כאשר המאמן העדיף לשתף את פטריק מאלצקי שחזר מפציעה על חשבון הישראלי. מאור מליקסון הפצוע לא נכלל כמובן בסגל.

במשחק שפתח את המחזור ה-15 בפולין הפסידה פודבסקידז'ה, ללא לירן כהן שישב 90 דקות על הספסל, 2:1 במשחק החוץ מול פולוניה ורשה.

* המחזור ה-15 בבלגיה נפתח עם דרבי ישראלי בו גברה סטנדרד ליאז' של מאור בוזגלו 2:3 על מכלן של לירוי צעירי. האחרון פתח בהרכב האורחים ושיחק 90 דקות. בוזגלו לא שותף. הניצחון, שהיה השלישי של סטנדרד ברציפות, העלה את סגנית האלופה זמנית למקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully