וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי נתניה: "אם נמשיך להחמיץ נשלם על כך"

מהראן ראדי וסכנין מצפים לחזור לדרוס מול הקבוצה של ראובן עטר, שלא הפסידה בששת ביקוריה האחרונים באצטדיון דוחא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מאז שסכנין חזרה לליגת העל, נתניה לא הפסידה בדוחא. בשישה משחקים שנערכו באצטדיון, ניצחה נתניה בשניים וסיימה ארבעה בתיקו.

* הפעם האחרונה בה נתניה יצאה עם שלוש נקודות מדוחא הייתה בעונת 2010\2009, אז ניצחה 0:3 משערים של אלמוג כהן, שלו מנשה ושניר גואטה.

* לבני סכנין 83% הצלחה במשחקי הבית, לנתניה 67% הצלחה במשחקי החוץ.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

שני דברים עיקריים העסיקו את סכנין השבוע. הראשון הוא שמחת הניצחון של הקבוצה, שגברה בקרית אליעזר על הפועל חיפה והשיגה שלוש נקודות חוץ אחרי שני הפסדים רצופים. השני הוא סילוקו של מהראן אבו ריא מאימוני הקבוצה, לאחר שהיו"ר שאהר חלאיילה, כך לטענת השחקן, דרש מהמגן לחתום על מסמך שקרי, שיעיד שהוא עבר לקרית שמונה בקיץ ושהוא בריא לחלוטין. הבוררות בעניינו אמורה להיפתח בעוד שלושה שבועות.

מעבר לכך, בסכנין יודעים כי מחר מגיעה לדוחא הלהיט של ליגת העל בשבועות האחרונים, מכבי נתניה ומתכוננים בהתאם. "אסור לטעות ולהחמיץ כמו שעשינו מול הפועל חיפה", אמר השבוע מהראן ראדי לקראת המשחק, "אם נמשיך עם החמצות האלה, נשלם מחיר כבד בהמשך". המאמן שלומי דורה, שחגג ניצחון על האקסית, לא צפוי לערוך שינויים בהרכב מחר כשעלא אבו סאלח ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה לצידו של עידן ויצמן.

מכבי נתניה:

בנתניה מתייחסים ברצינות למשחק בסכנין, המאמן ראובן עטר הציג לשחקניו קטעי וידאו ממשחקים של יריבתם ואמר להם: "צפוי לנו משחק קשה מאוד. המשחק שלהם עובר דרך מהראן ראדי וצריך לשים עליו עין כל הזמן, אבל מעבר לזה סכנין היא קבוצה עקשנית שלא נשברת ולא מוותרת עד הסוף. נצטרך להיות במיטבנו כדי להצליח שם". עטר שם דגש על ההתקפות המתפרצות של סכנין והיכולת שלהם להכריע משחקים ואמר לשחקנים שאסור להם לרגע לאבד ריכוז במשחק.

עטר לא מתכנן שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בניצחון 2:6 על הפועל ראשון לציון. בן בנימין סובל מרגישות בברך אך צפוי לפתוח. הקשר אמר לקראת המשחק: "סכנין קבוצת בית מצוינת, אבל אנחנו באים במטרה לנצח. ברור לכולם שניצחון שם ייתן לנו דחיפה חזקה קדימה". עטר צפוי כאמור להמשיך עם אותו ההרכב, כאשר סרגיי טרטיאק, שחזר לשחק בשבת האחרונה, צפוי לפתוח בהתקפה לצד אחמד סבע.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: חן עזרא

ראובן עטר אמר בשבת האחרונה כי הוא מקווה לקבל מעזרא המשכיות ליכולת הגבוהה. הקשר צריך לשמור על יציבות כדי להוכיח עד כמה הוא ראוי לרמות הגבוהות.

בני סכנין: קוסטדין אזורוב

למרות השער שכבש במשחק האחרון בקרית אליעזר, החלוץ הבולגרי, כמו שאר חבריו, נמצא קצת במגמת ירידה מפתיחת העונה הטובה שלו. בקבוצה יודעים כי אם ימשיך להחמיץ ברשלנות כמו חיפה, שחקניו של ראובן עטר לא ירחמו על המקומיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, עלא אבו סאלח, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מהראן ראדי, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום, חן עזרא, סרגיי טרטיאק, אחמד סבע.

בני סכנין בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully