וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן אבו ריא: "זרקו אותי לכלבים, זו בושה"

22.11.2011 / 16:09

מגן סכנין, שהעברתו לק"ש בוטלה, זועם על קבוצתו שלא מאשרת לו להתאמן עד שלא יצהיר בכתב כי לא היה פצוע אשתקד

המגן מהראן אבו ריא זועם על בני סכנין ועל היו"ר שאהר חלאיילה. אבו ריא כועס על כך שלא הורשה להתאמן בקבוצה מכיוון שחתם עם עירוני קרית שמונה על מסמך שמעיד על כך ששיחק במהלך העונה שעברה מספר חודשים פצוע וכך גם נמכר לקרית שמונה, שדורשת את 300 אלף השקלים ששילמה עבור השחקן. כזכור, אבו ריא היה אחד השחקנים המצטיינים בסכנין בעונה שעברה ואף עזר לקבוצה להישאר בליגה. לאור יכולתו הגבוה בעונה שעברה והעובדה שסכנין נשארה עם גרעון, רן בן שמעון ביקש לרכוש את המגן במקומו של אורי שטרית, המשחק היום בסכנין במקום אבו ריא.

לקרית שמונה לא היה מושג על פציעתו של המגן בשרירי הבטן עוד מהעונה שעברה ואבו ריא לתומו חשב שהמנוחה בפגרת הקיץ תחזיר אותו לבריאות תקינה. לאחר שזה התבקש להגיע לאימונים בצפון אצל בן שמעון, הבין המגן כי אין לו ברירה, והוא חייב לדווח על פציעתו. ברגע שנודע הדבר לראשי קרית שמונה, הם ביקשו לבטל את חוזהו ודרשו את התשלום על המגן בחזרה. אבו ריא ביקר בשלב זה אצל מספר רופאים שרצו לנתחו לאחר שאובחן אצלו קרע בגיד בין המשפעה לשרירי הבטן, אך קיבל את הצעת הפיזיוטרפיסט של הנבחרת אלון ליפשיץ למנוחה וטיפולים וחזר לאימונים אישיים לפני חודש וחצי.

אתמול, ושלושה שבועות לאחר שאבו ריא כבר חזר להתאמן עם סכנין, היו"ר חלאיילה קרא למגן ולטענתו של המגן ביקש ממנו לא להתאמן עם הקבוצה מכיוון שאין לו ביטוח, אך באותה נשימה ביקש שיחתום על מסמך שלא היה פצוע בעונה שעברה מכיוון שהבוררות מול קרית שמונה תחל עוד שלושה שבועות ואם אלה יציגו את המסמך שעליו חתם אבו ריא על כך שהגיע פצוע לקרית שמונה, הסיכויים של סכנין לזכות בבוררות קלושים מאוד. מיד לאחר שסירב לחתום על המסמך, לא הורשה להתאמן השחקן בטענה שהוא כאמור שלא מובטח. חשוב לציין, כי אריק גאוו התאמן עם הקבוצה למעלה מחודשיים ללא ביטוח יחד עם שחקן בסגל שאביו תורם לסכנין כספים.

אבו ריא עצמו, ששיחק תשע עונות בסכנין, נשמע פגוע מאוד והיום יצא להתקפה נגד המועדון: "סיכנתי את הקריירה שלי בשביל המועדון וככה זרקו אותי", אמר המגן. "בעונה שעברה יכולתי לשבת ביציע עד שאני אחלים, אבל במקום זה רציתי לעזור לקבוצה ולקחתי כדורים ועשיתי טיפולים שפגעו ופצעו אותי. עכשיו במקום להעריך את מה שעשית זורקים אותי לכלבים. זו בושה גדולה ועוד בטענה שאין לי ביטוח כשחקנים אחרים מתאמינים ללא ביטוח כי אבא שלהם תורם לקבוצה כספים. עכשיו אני תקוע בין שני הצדדים וכל מה שביקשתי מסכנין זה רק לחזור ולהתאמן, אפילו לא לחזור לסגל הקבוצה"

בסכנין לא הופתעו מדבריו של אבו ריא, אך בהנהלת הקבוצה שוקלים לערב את מאזן גנאים כדי להגיע לפשרה. בכל אופן, דובר המועדון מונדר חלאיילה אמר בתגובה: "צר לנו כי מהראן נקלע למצב הזה. תרומתו וערכו למועדון בשנים הקודמות גבוהים במיוחד. לפני כחודש, מהראן ביקש להתאמן, שאהר חלאיילה נתן לו את האישור והסביר לו כי הוא למטרת כושר בלבד.

"אתמול, לאחר שיחה ביני לבין שאהר, התברר כי מהראן ביקש להתאמן עם כדור ואז שאהר הודיע לו דרך מנהל המחסן כי הוא אוסר עליו להתלבש. לא ידוע לי או להנהלה על שיחה שהתקיימה בין שאהר למהראן ולא ידוע לנו על כך שהוא התבקש לחתום על מסמך שכזה. אך מבחינתנו, שניהם אנשי כבוד. אנחנו נכבד את החלטת הבוררות ואני מאמין שכל הנושא הזה יבוא על פתרונו לאחר החלטת הבוררות. אני גם מאמין שמהראן יחזור למגרשים בקרוב וכל עתידו עוד לפניו"..

מקרית שמונה נמסר בתגובה: "העניין נמצא בבוררות ולא נגיב עד להכרעה בנושא".

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully