וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע: סומכים על חוש הריח

המארחים מריחים צמרת והוזילו את מחירי הכרטיסים, בעוד היריבים מהתחתית מזכירים: "בעבר יצאנו ממשברים מול אשדוד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות יכול בהחלט לעודד את הפועל באר שבע: עשרה ניצחונות מתוך 19 המפגשים האחרונים.

* הסיוט שעובר על האדומים במשחקי הבית נמשך מאז הניצחון האחרון שלהם. נחשו מול מי? נכון, מול אשדוד.

* דובב גבאי ערך את הופעת הבכורה שלו מול אשדוד. זוכרים איך זה נגמר? רמז עבה: שלושער.

* אשדוד ניצחה חמישה מתוך ששת משחקי הבית שלה.

* בעונה שעברה פוצץ המשחק בין שתי הקבוצות, בדקה ה-93, לאחר ששלט נזרק על הקוון אורן בורנשטיין, מהיציע שאכלס את אוהדי אשדוד. לקבוצה נפסק הפסד טכני של 0:3.

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

במ.ס.אשדוד החלו בשבועות האחרונים להריח את צמרת הטבלה ובמועדון מייחסים חשיבות רבה מאוד לצמד משחקי הבית הרצופים, נגד באר שבע ונגד הפועל ראשון לציון במחזור הבא. המטרה היא לצבור את מלוא שש הנקודות ממשחקים אלה ולתקוע יתד בחלק העליון של הטבלה. בהנהלת הקבוצה הוזילו את מחירי הכרטיסים למשחק והם יעמדו על 40 שקלים למבוגר ו-20 שקלים בלבד לנוער וחיילים.

המאמן יוסי מזרחי ייהנה מסגל מלא ולא נראה שהוא מתכנן שינויים כלשהם, לעומת ההרכב שפתח בניצחון החוץ נגד הפועל פתח תקוה במחזור שעבר. השוער אופיר מרציאנו החלים כמעט לגמרי מהפציעה בירך וימשיך לפתוח בין הקורות. יא יא פטי ישתף פעולה עם ישראל ראש במרכז ההגנה, כאשר בן בוטבול וניר ביטון הצעירים יתופקדו בקישור יחד עם אפה אמברוז. גם בחוד לא יהיו שינויים, כאשר עידן שריקי ורוג'רס קולה יפתחו יחד בחלק הקדמי.

הפועל באר שבע:

ההתלבטות העיקרית של גיא לוי נוגעת לעמדת המגן הימני. אביתר אילוז חסר לאימונים מלאים, אבל ריאן אדלי עשוי להחליפו משום שאילוז החמיץ מספר אימונים השבוע. לוטם זינו ימשיך להיות הבאנקר הגדול של לוי במרכז המגרש במקום לאריה קינגסטון ובחוד יפתחו יוסף אבו לאבן, עידו אקסברד או מוטי מלכה לצידו של דובב גבאי. כמו בשבוע שעבר, אז ניצלה הקבוצה מירידה למקום האחרון בזכות ההפסד של הפועל פתח תקוה לאשדוד, גם אתמול דיברו שחקנים בקבוצה על חשש לרדת למקום האחרון. "ניצחון יבטיח לנו עוד שבוע של שקט. אסור לחשוב על זה לפני המשחק", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "בעבר ידענו לצאת ממשברים מול אשדוד. חשוב שנעשה את זה גם הפעם. אסור לנו להפסיד". אמג'ד סלימאן וסיראז' נאסר שוב לא נכללו בהרכב, נותרו מאוכזבים ולפחות אחד מבין השניים ישוחרר בינואר.

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו

כשאשדוד לא סופגת בביתה היא גם מנצחת. השוער אופיר מרציאנו מוכיח עד כה לצוות המקצועי שיש להם על מי לסמוך בשער. השוער הצעיר שקיבל העונה את אפודת השוער הראשון, מגלה יציבות רבה והוא אחד הגורמים לכך שהקבוצה מצליחה וונמצאת בחלק העליון. אם מרציאנו יהיה טוב גם נגד באר שבע, תוכל אשדוד לסמן וי על משחק ביתי מוצלח נוסף.

הפועל באר שבע: דובב גבאי

טובי הפרשנים בכדורגל הישראלי לא ממש הבינו את ההחלטה של הלוזונים לזרוק את אוהד קדוסי לבאר שבע תמורת נזיד עדשים והיו בטוחים שמדובר בכישרון הבא של הכדורגל הישראלי. אבל הכשרון של קדוסי דעך מאז, ועוד בטרם הספיק לעזוב את באר שבע הם זרקו לשם חלוץ אחר – דובב גבאי, שנחשב עד לפני שנתיים לתגלית של מחלקת הנוער שלהם. הפתיחה הייתה טובה (שלושער מול אשדוד), אבל מאז אף אחד לא מבין איפה הכישרון שלו נתקע. חלוץ מהיר עם יכולת טכנית גבוהה אמור להבקיע יותר שערים. אולי אשדוד תעיר אותו מחדש?

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, בן בוטבול, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, ריאן אדלי (אביתר אילוז), אבי יחיאל, עודד גביש, שמעון הרוש, לוטם זינו, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, יוסי שבחון, דובב גבאי, מוטי מלכה (יוסף אבו לאבן).

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully