וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו: "קשה על הספסל, אבל אני נהנה מהקבוצה"

קפטן יובנטוס עשוי לחגוג את הופעתו ה-700 בקריירת המועדונים, במשחק המוליכות מול לאציו (שבת, 21:45, ספ' 2)

במוקד המחזור ה-13 בליגה האיטלקית, שייפתח כבר הערב (שישי) במפגש בין אודינזה לרומא, יעמוד המפגש בין המוליכה יובנטוס, שטרם הפסידה העונה, לשנייה לאציו, שניצחון שלה יעלה אותה לראשות הטבלה. המחזור יושלם ביום ראשון, כשמילאן, שתשקיף על המשחק באולימפיקו בעניין רב, תארח את קייבו ופאלרמו של ערן זהבי תפגוש את פיורנטינה.

לאציו - יובנטוס (21:45, ספורט 2)

משחק העונה הזמני, בו תצא הגברת הזקנה, המוליכה את הטבלה עם מאזן נקי מהפסדים למבחן קשה מאוד באצטדיון האולימפי מול לאציו, המחזיקה במקום השני, עם אותו מספר נקודות כמו של יובה ומשחק עודף.

כאמור, יובנטוס נהנית מהעובדה שהיא לא משחקת באירופה העונה ומרוכזת כל כולה בליגה. הקבוצה מטורינו, שמחפשת אליפות רשמית ראשונה משנת 2003, לא התקשתה להביס את ערן זהבי ופאלרמו בשבוע שעבר והיא בכושר נהדר, בייחוד קלאודיו מרקיסיו ואלסנדרו מאטרי, שלא מפסיקים לכבוש. יובנטוס ניצחה את שני משחקי החוץ האחרונים שלה מול לאציו.

אלסנדרו דל פיירו, שצפוי לפתוח על הספסל, ירשום את משחקו ה-700 בקריירת המועדונים במידה ויזכה לדקות: "אני לא אוהב להיות על הספסל, אבל בתור הקפטן אני נהנה לראות את הקבוצה מצליחה", אמר דל פיירו, שרק פאולו מאלדיני מקדים אותו בכמות ההופעות.

מאמנו של דל פיירו, אנטוניו קונטה, מחכה גם הוא למשחק הגדול: "לאציו היא אחת הקבוצות החזקות העונה בליגה. יש להם סיכוי לאליפות כמו שלנו יש. יהיה משחק מהנה בין שתי קבוצות אטרקטיביות".

אדי רייה ולאציו רוצים להוכיח שמקומם בפסגה והקבוצה מרומא, שהפסידה פעם אחת בלבד העונה בליגה, עשויה להוריד לספסל את ג'יבריל סיסה המאכזב, כשמי שיקבל את חולצת ההרכב הוא מירוסלב קלוסה השב מפציעה. "אנחנו לא רוצים לחזור על טעויות השנה שעברה. אז הובלנו את הליגה, אבל דיברנו יותר מדי", אמר כריסטיאן לדסמה, הקשר של הביאנקוצ'לסטי, "זה משחק חשוב, אבל עוד מוקדם לדבר על ההשלכות שלו לגבי האליפות העונה".

משחקים נוספים:

לצ'ה - קטאניה (19:00)

נובארה - פארמה (19:00)

אטאלנטה - נאפולי (21:45)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully