וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה: לא לראות אדום

האורחים רוצים להאריך את רצף ששת הניצחונות בסופרלנד, בוגלה לא יתלבש. הכתומים חוששים מירידה אל מתחת לקו האדום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* רכבת הרים: להפועל פתח תקוה תשעה ניצחונות ב-14 משחקים באצטדיון הסופרלנד, כולל שישה ניצחונות ברציפות בליגה.

* כל ששת הניצחונות הללו הסתיימו עם רשת נקיה. מישהו אמר כבשה שחורה?

* השחקן האחרון שכבש לזכותה של ראשון לציון הוא אודי כבודי. זה קרה באוגוסט 2000. זה גם היה הניצחון האחרון של ראשון בביתה מול הכחולים.

* הפועל ראשון לציון מחזיקה ברצף של 10 משחקי ליגה ללא ניצחון.

מפתחות והכנות

הפועל ראשון לציון:

חשיבות רבה מאוד מייחסים בראשון לציון למפגש התחתית הזה, שכן הפסד נוסף עשוי לגרום לקבוצה לרדת אל מתחת לקו האדום, לראשונה מאז פתיחת העונה. הבעלים רביב ספיר ניסה להמריץ את שחקניו עם הבטחה לבונוס כספי של ארבע נקודות במקרה של נצחון.

בחלק המקצועי יחסר המאמן ניסן יחזקאל את הקשר המורחק דור הלוי וכמובן את החלוץ סינדו דוסו שקרע את הרצועה הצולבת בברכו ולמעשה סיים את העונה. בראשון לציון מתכוונים להקפיא את חוזהו של דוסו על מנת להביא זרים חדשים בחלון ההעברות בחודש ינואר. גם הקשר הזמבי ג'סטין זולו יהיה מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות ונראה שהוא בדרכו החוצה מהקבוצה. מי שצפויים לחזור להרכב הם עמירן שקלים ודיוויד גומז. שקלים ישוב לעמדת המגן השמאלי, אחרי שלא פתח בשבוע שעבר בתבוסה לנתניה. גומז שהחלים מפציעה ברגלו יפתח בחוד כחלוץ לצידו של ינון ברדה, שכבש שער בשבוע שעבר וימשיך לקבל קרדיט מהמאמן.

מוקדם יותר השבוע, שלחה הנהלת ראשון לציון, מכתב לאיגוד השופטים בבקשה לשנות את שיבוצו של השופט זיו אדלר למשחק, בשל מספר טעויות שיפוט שעשה לטענתם אדלר במשחקים בהם שפט את הקבוצה, הבקשה נדחתה כמובן על הסף.

הפועל פתח תקוה:

השיחה המרכזית בהפועל פתח תקוה הייתה פרשת לורן בן ארי. המאמן גילי לנדאו והמנכ"ל אפי צפריר החליטו שלא להעניש את המגן, אך שחקנים בקבוצה העריכו שייתכן שלנדאו, שידוע ברגישות הגדולה שלו לענייני משמעת, ימשיך לספסל אותו בתקופה הקרובה. כך או כך, לנדאו תכנן מראש לפתוח עם אייל שן בעמדת המגן הימני. המאמן לא מתכנן שינויים מיוחדים ביחס למשחק האחרון מול אשדוד, אבל הוא שוקל לפתוח עם שני חלוצים, כשהעדיפות היא לאור פישביין ואוראל אדרי. דניאל אדו עשוי לפתוח על הספסל, אפרים בוגלה לא יתלבש.

שחקן בקבוצה אמר: "אם ננצח, נוכל לעבור את באר שבע. במצב הזה, לא תהיה ברירה למפרקים. הם יבינו שעתיד הקבוצה תלוי בהם". הקבוצה לא ערכה היום אימון, ובכך שב לנדאו למתכונת הישנה שלו – אימון בוקר ביום המשחק. המתכונת הזאת השתנתה בשבוע שעבר, לפני המשחק מול אשדוד, כשהאימון המסכם נערך ביום שישי.

יעמדו למבחן

הפועל ראשון לציון: דיוויד גומז

גומז היה אחד הברגים המרכזיים בקבוצה, בעונה שעברה. עד כה נראה שקשה לו מאוד להסתגל לליגת העל ומאזן הכיבושים שלו עומד על שני שערים בלבד העונה. כעת, לאחר פציעתו של סינדו דוסו שגמר את העונה, מצפים מגומז לשחזר את הימים היפים שלו בשנה שעברה ובצוות המקצועי מאמינים שהוא אכן מסוגל לעשות זאת. אם גומז יחזור להבקיע, ראשון לציון תוכל לפנטז על הישארות בליגת העל.

הפועל פתח תקוה: לורן בן ארי

לא ברור כיצד הפרשה האחרונה תשפיע על מגנה של הפועל פתח תקוה, אבל היא בטח לא הוסיפה לרזומה של המועדון שגם ככה שמו הוכתם בעונה החולפת. במועדון הודיעו מיד לאחר פרסום גזר הדין שהם לא מתכוונים להענישו. יכול להיות שעם הסגל שיש ללנדאו אין את הפריבילגיה להעניש את המגן הימני המחליף שלו? או אולי כי במועדון כבר התרגלו שהפרשות פשוט רודפות אותם ולא מתכוונים לעשות דבר? אחרי הפרשה הזאת, בן ארי יהיה חייב להוכיח שהראש (שלו) חזר למקום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, גיא משפתי, דודו אברהם, ריף מסיקה, אסי בלדוט, ינון ברדה, דיוויד גומז.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, פביאן סטולר, אסף בן מוחה, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, אנדרה קלדיירה, גיא צרפתי, אור פישביין, אוראל אדרי (ארמון בן נעים).

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully