וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו אוסבלדו: "בארגנטינה עוד יתחרטו שוויתרו עליי"

חלוצה הארגנטינאי של רומא, שהצטרף לנבחרת איטליה, לא סולח על הסירוב מהמולדת: "חוץ ממסי, אני לא נופל מאף אחד"

רומא עדיין לא מגלה את היציבות המצופה ממנה, אך מתחילה להיכנס לתלם תחת הדרכתו של לואיס אנריקה. השחקן הטוב של הקבוצה עד כה הוא ללא ספק פאבלו אוסבלדו, שנרכש בקיץ מאספניול תמורת 15 מיליון יורו וסיפק בינתיים חמישה שערים. היכולת המרשימה זיכתה אותו בזימון לנבחרת איטליה וגם להופעת בכורה במשחק רשמי (0:3 על צפון אירלנד) אך החלוץ יליד בואנוס איירס לא שכח את ההתעלמות מצד המדינה בה נולד.

"אני מקווה שיום יבוא והם יתחרטו על ההחלטה שלא לזמן אותי", אמר אוסבלדו, שהשתייך להורקאן לפני שעבר לאיטליה ב-2005 וקיבל אזרחות שנתיים לאחר מכן, בראיון ל'גאזטה דלו ספורט'. "חוץ ממסי, אני יכול להתחרות שם על כל אחד על מקום בהרכב. בכל מקרה, אני לא מתחרט שהגעתי לאיטליה".

החלוץ בן ה-25 התייחס גם להשוואות המחמיאות לגבריאל באטיסטוטה: "אנחנו שחקנים שונים. כל כדור שבאטיסטוטה נגע בו הסתיים הרשת. הוא היה חזק ממני, אבל לי כנראה יש טכניקה טובה יותר".

מחר (שישי, 21:45, ספורט 5), תתארח רומא החמישית אצל אודינזה הרביעית בפתיחת המחזור ה-12 בסריה A, כשניצחון יצמק מבחינתה את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד. בעונה שעברה, אגב, הג'אלורוסי ניצחו בשני המפגשים בין הקבוצות (0:2 בבית, 1:2 בחוץ).

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully