וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריק אוואנס חתם ברומא, למאר אודום סיכם בבשיקטאש

שני שמות גדולים מגיעים לאירופה: הגארד של סקרמנטו ינסה לשקם את הרומאים, פורוורד הלייקרס יחבור לדרון וויליאמס

שם גדול נוסף מגיע לכדורסל האירופי. הפעם מדובר בטייריק אוואנס, שחתם הערב (חמישי) ברומא ויצטרף לשורותיה כבר בימים הקרובים. כוכב סקרמנטו חתם על החוזה הלילה, ובו קיים כמובן סעיף שחרור בחזרה לארצות הברית ברגע שתגיע השביתה ב-NBA לסיומה. הקומבו גארד האתלטי של הקינגס העמיד אשתקד ממוצעים של 17.8 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-5.6 אסיסטים למשחק, אחרי עונת רוקי פנטסטית של 20.1, 5.3 ו-5.8.

רומא, שסיימה את העונה שעברה במקום התשיעי בלבד באיטליה, פתחה את העונה הנוכחית במומנטום דומה ונכון למחזור השביעי היא נמצאת במקום ה-13, עם מאזן שלילי של 4:3. השחקנים הבולטים בקבוצה הם לואיג'י דאטומה האיטלקי, קליי טאקר, ולאדימיר דאסיץ', ניהאד דדוביץ' ואורוס סלוקאר. את הקבוצה המאכזבת מאמן לינו לארדו המקומי.

אחת הקבוצות הפעילות ביותר באירופה בכל הנוגע להחתמת שחקני NBA היא בשיקטאש הטורקית. לאחר שהחתימה בתחילת הקיץ את דרון וויליאמס הפנטסטי, ניהלה בשיקטאש מגעים בשבועות האחרונים עם מספר כוכבים נוספים, ביניהם קווין לאב ולואל דנג. הערב (חמישי) טענה התקשורת הטורקית כי ברוק לופז, חברו של וויליאמס בניו ג'רזי, יחבור לרכז גם כן בימים הקרובים, אך לבסוף הסנטר המצוין ויתר.

אלא שבשיקטאש ממש לא התאכזבה מכך, ומיהרה להגיע לסיכום עם כוכב לא פחות גדול: למאר אודום. אחד מכוכבי הלייקרס בשנים האחרונות העמיד אשתקד ממוצעים של 14.6 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק, ואין ספק שמדובר באחד השמות הגדולים ביותר שהגיעו לאירופה בשנים האחרונות. בבת אחת, הופכת בשיקטאש לאחת הקבוצות המסקרנות ביבשת.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully