וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון מתקוממת על שיבוץ זיו אדלר

24.11.2011 / 16:30

מנכ"ל הקבוצה פנה למנכ"ל איגוד השופטים בבקשה לשנות את השיבוץ לקראת המשחק נגד הפועל פ"ת: "זו חוסר רגישות"

בהפועל ראשון לציון החלו לפעול כדי לשנות את שיבוצו של זיו אדלר למשחק הקבוצה בשבת נגד הפועל פתח תקוה. כידוע, אדלר שובץ כשופט הרביעי בצוותא עם מאיר לוי, שאמור לשמש כשופט הרביעי, אך אצל הכתומים לא ממש אוהבים את החלטת איגוד השופטים.

מנכ"ל הפועל ראשון לציון רוני בראון העביר מכתב דחוף היום (חמישי) למנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר, בו הוא מבקש לשנות את ההחלטה. "יצויין כי אין לנו השגות שיפוטיות עקרוניות לגבי יכולתם של השניים ובוודאי שלא לגבי מאיר לוי, אנו פשוט תוהים כיצד יתכן שאדלר משובץ בפעם השלישית העונה כשופט ראשי (ופעם כשופט רביעי) למשחק של הפועל ראשון לציון, מתוך 13 מחזורי ליגה?". בקבוצה טוענים עוד כי "במשחקו הראשון, לא אישר אדלר שער חוקי לזכותנו (הכדור עבר בהרבה את קו השער, דבר שאושר גם אצלכם באיגוד וגם על פי המצלמה)".

עוד טוענים בראשון כי "במשחקו השלישי, רק לפני חודש, אדלר בצוותא עם מאיר לוי כשופט רביעי גרמו להרחקתו של ניסן יחזקאל מאמן הקבוצה במשחק מול בית"ר ירושלים. את דעתנו על הרחקה זו והשתלשלות העניינים הבעייתית שליוותה אותה אתה כבר יודע ואין צורך לחזור על כך, זה גם לא העניין כרגע. השורה התחתונה היא שרק בשבת האחרונה ניסן יחזקאל חזר לעמוד על הקווים, לאחר שקיבל עונש חסר תקדים ביחס לעבירה המינורית יחסית שביצע, של קנס כספי, הרחקה בפועל לשני משחקים ועונש הרחקה על תנאי של ארבעה משחקים, כשגם דו"ח השיפוט החריף מעלה טעם חמוץ".

לסיכומו של דבר, מבהיר בראון כי מדובר ב"חוסר רגישות ממעלה ראשונה על גבול התמוה לשבץ דווקא במשחק תחתית כל כך חשוב ובסמיכות שכזו את אותם שני שופטים. אנו מבקשים שוב כי תשקלו את ההחלטה וכמובן לשנות את השיבוץ באופן מיידי וללא התייחסות פומבית. מדובר לדעתנו בשיקול דעת מוטעה ולא בושה לתקן טעויות".

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully