וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי רש: "הטורקים לא ירצו בלגנים"

מאמן מכבי ת"א לא חושש לקראת המפגש נגד אנקרהספור בשבת בגביע האתגר. בשישי בליגה: אס"א פוגשת את חולון

המחזור השישי בליגת העל יפתח מחר (שישי) עם שלושה משחקים, כאשר שתי המושלמות של הליגה, אס"א תל אביב תארח את מ.כ חולון (16:00, שידור ישיר בערוץ הספורט), והפועל ראשון לציון תארח את מכבי קרית מוצקין (17:00).

אס"א והפועל ראשון לציון כבר עם חמישה ניצחונות, וביכולת מרשימה מאוד, ינסו לא למעוד בביתן. מוצקין שהציגה יכולת טובה מול חולון (24:29) תנסה להפתיע את האדומים, שתמשיך להסתדר ללא דניס זאכרוב שיעבור ניתוח ולו כבר מחפשים מחליף. חולון השיגה את הניצחון היחיד שלה העונה בחוץ בסביון, והיא תנסה להימנע מהטעויות של אשדוד שחטפה במשחק האחרון באוניברסיטה תבוסה קשה.

מי שינסו לנצל זאת כדי לשפר עמדות בתחתית הן א.כ נס ציונה וא.ס סביון, שיפגשו מחר (17:00) בנס ציונה. המארחת כבר עם ארבעה הפסדים ותיקו תנסה להשיג ניצחון ראשון מול העולה החדשה, שמאז אותו ניצחון דרמטי במחזור הפתיחה על רמת השרון (25:26), סופרת ארבעה הפסדים רצופים, וגם שינוי על הקווים כאשר שוקי זיו פרש מאימון הקבוצה. סביון נתנה פייט מצוין בשני המחזורים האחרונים לשתי הראשוניות. נס ציונה לעומתה מתחה בשישי שעבר את מכבי תל אביב, אבל התפרקה ביום שני האחרון בדרבי של השפלה מול רחובות.

שלושת המשחקים הנותרים של הקבוצות שמשתתפות במפעלים האירופים, יתקיימו ב-5-6 בדצמבר. מכבי ראשון לציון, שתתארח ברוסיה בשבת מול קרסנודר בסיבוב השלישי של גביע האיגוד האירופי, תארח את א.ס רמת השרון. שתי הנציגות בגביע האתגר האירופי, מכבי תל אביב שתפגוש בשבת את אנקרהספור בטורקיה, תתארח בשלישי באשדוד. הרצליה שתקיים את שני משחקיה בסיבוב השלישי ברומניה מול סוצ'בה תארח את עירוני רחובות.

רש: "אני לא מוטרד, שיחקתי שם בתקופות של מתיחות"

מכבי תל אביב יצאה הבוקר לטורקיה, והמאמן אבי רש אופטימי: "ראינו את הטורקים, ואני לא יכול להגיד שזו לא הרמה הגבוהה של אירופה. אנחנו יכולים להתמודד מולם ולעבור אותם, ומה שיהיה משמעותי זאת התוצאה בטורקיה. אנקרה קבוצה מאוד ביתית שמנצחת בבית קבוצות גדולות, אבל גם מפסידה בחוץ בהפרשים גדולים. יש להם שני שחקני נבחרת וזר ברמה גבוהה מאוד. אירופה זה היעד שלנו לשנים הבאות, ואנחנו רוצים לצבור ניסיון ולעלות שלב". על רגישות המשחק, אמר רש: "האמת היא שאני לא מוטרד כי שיחקתי שם בתקופות של מתיחות, ואנחנו נזכה לאבטחה כבדה ואני שקט ובטוח. הטורקים מגישים מועמדות לאירוח מפעלים והאולימפיאדה ב-2020, כך שהם בטח לא ירצו עכשיו בלגנים".

מאמנה של הרצליה, דושקו מילינוביץ', הסרבי שכבר חווה זכיות כשחקן בגביע האיגוד האירופי עם ויאדוליד מספרד וקונסטנצה מרומניה, התייחס למה שצפוי לקבוצתו בצמד המשחקים שלה בסוף השבוע ברומניה מול סוצ'אבה: "זו קבוצה חזקה שזכתה לפני שנתיים ושלוש בצ'אלנג' קאפ, ובשנה שעברה הם הגיעו עד לגמר, אבל העונה הוותיקים עזבו למועדונים גדולים באירופה והקבוצה בנויה על צעירים. הם פתחו את הליגה ברומניה עם שני הפסדים. גם אנחנו קבוצה שונה מהשנה שעברה. הבאנו שחקנים חדשים ואנחנו רוצים לתת צ'אנס לחבר'ה צעירים. כל שינוי לוקח זמן כדי להתחבר, ובעתיד נראה אם מה שעשינו היה נכון. יש התרגשות אצל השחקנים להתמודד באירופה, באווירה ובתנאים אחרים, וזה יהיה מעניין מאוד. אנחנו נעשה הכל כדי להראות את הכח שלנו, ואולי נצליח גם להפתיע".

מכבי ראשון לציון, שנשרה ממוקדמות ליגת האלופות לסיבוב השלישי של גביע האיגוד האירופי, תפגוש בשבת (14:00 שעון ישראל) את היריבה הכי חזקה שהיא הייתה יכולה לקבל בתור מדורגת, סקיפ-קראסנודר, מצמרת הליגה הרוסית. שחקני הקבוצה ייצאו היום בצהריים למוסקבה, ומשם בטיסת המשך בת שלוש שעות לקרסנודר. אצל האלופה ינסו לחזור עם תוצאה טובה לגומלין בשבת הבאה לארץ, וזה לא יהיה פשוט שכן בסיבוב הקודם הרוסים השיגו ניצחון 17:37 על קרבנוס הקפריסאית במשחק הראשון ולמעשה סגרו בו את הסיפור.

בעונה שעברה הקבוצה הגיעה לשמינית גמר גביע האיגוד האירופי, אבל יושב ראש מכבי ראשון לציון יוסי גבע אופטימי: "הצלחנו לגייס המון אינפורמציה אינטרנטית בזכות גלעד מאור, והם באמת קבוצה טובה. מצד שני, בעבר הצלחנו לעבור את אסטרחן הרוסית, שהיא קצת יותר גדולה מהם, כך שזה מגדיל את האמונה. החלק הנעים והטוב שהמשחק הראשון שם, ואם נגרור תוצאה טובה לגומלין, יהיה בסדר. נעשה הכל כדי לנצח, אבל גם אם הפסד מינימלי-הגיוני, בבית אצלנו הסיפור יהיה שונה".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully