וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשון סטיבנסון: "בילי האנטר עושה עבודה איומה"

שחקן המאבריקס לא הסתיר את הביקורת על יו"ר ארגון השחקנים. השיחות חודשו במטרה לפתוח את העונה בחג המולד

שבועיים אחרי הפיצוץ האחרון במשא ומתן בין בעלי הקבוצות ב-NBA לארגון השחקנים, חודשו ביממה האחרונה המגעים בין הצדדים בניסיון להגיע לפשרה בנוגע לתביעה שהגישו השחקנים כנגד הבעלים, ואולי להצליח למצוא פתרון לשביתה שיאפשר לליגה לצאת לדרך בחג המולד, שיתקיים בעוד חודש.

למרות ההתקרבות הנוכחית בשני הצדדים לא נשמעת אופטימיות רבה, והביקורות של השחקנים על נציגיהם במשא ומתן הולכות וגוברות. דשון סטיבנסון אף עשה זאת באופן פומבי כשאמר: "אני מרגיש שהיינו צריכים לפרק את הארגון כבר ביולי. לדעתי בילי האנטר עושה עבודה איומה, כי רגע גם התקשורת וגם הבעלים יודעים מה יש לנו ביד ואנחנו בעמדה נחותה לעומתם".

"אישית אני לא חושב שתהיה עונה בכלל", המשיך הגארד של המאבריקס. "יש יותר מדי דם רע בין הצדדים וארגון השחקנים כל הזמן דוחה הצעות פשרה של הבעלים, כך שאנחנו לא מתקדמים לשום מקום".

סטיבנסון התמרמר גם על העובדה שלמרות שמאבס גברו על מיאמי בסדרת הגמר אשתקד שחקני ההיט עדיין נחשבים לכוכבים גדולים יותר מחבריו: "לא ראיתי אף פרסומת עם דירק נוביצקי, ג'ייסון קיד או ג'ייסון טרי. אבל ראיית פרסומת למקדונלדס עם לברון, ופרסומת לטי מובייל עם דווין וויד. אני פשוט לא חושב שאנחנו מקבלים מספיק כבוד בתור קבוצה שעבדה קשה כדי לזכות באליפות".

האנטר הגיב במהירות לדבריו של סטיבנסון ואמר: "דשון זכאי לדעה משלו, שהייתה יכולה להיות הרבה יותר משמעותית אם הוא היה מעורב ישירות במשא ומתן ומבין בנושאים שעל הפרק. הדברים שלו לא מוצדקים, אבל זו זכותו להגיד אותם".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully