וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד קיבל דרכון רומני: "הראש בחיפה"

24.11.2011 / 10:27

זה רשמי: הקשר לא ייחשב לזר באירופה. עוד אמר לחבריו: "חשוב לי להטביע את חותמי בחיפה". שחקן: "יש בעיות בהגנה"

מספר חודשים לאחר שהגיש בקשה לשגרירות הרומנית, קשר מכבי חיפה עידן ורד קיבל בשבוע שעבר דרכון רומני. המשמעות: השחקן יוכל לשחק בעתיד באירופה מבלי להיחשב כשחקן זר. "אני שמח על קבלת הדרכון, אבל הראש שלי נמצא במכבי חיפה", אמר השחקן לחבריו. ורד הדגיש כי יצטרך להטביע את חותמו במועדון לפני שיקבל החלטה על הפרק האירופי, אך למרות זאת, השחקן מעולם לא הסתיר את רצונו להתקדם ממכבי חיפה לאירופה.

לאחרונה, כזכור, הוא ספג ביקורת קשה מהמאמן אלישע לוי בחדר ההלבשה, אך מאז ההדורים יושרו וורד חזר לרוטציה ונלחם על מקומו בהרכב. "ורד עדיין לא מימש 30 אחוז מהפוטנציאל שלו, הוא עתיד להפוך לאחד השחקנים המובילים בישראל", אמר גורם בחיפה. לורד אין סעיף יציאה לחו"ל בחוזה והוא סיכם עם הנשיא יעקב שחר כי במידה וירצה לצאת לאירופה, ייקבע תג מחיר תוך התחשבות בעתידו המקצועי והכלכלי.

החלוץ מוחמד גדיר ששוחח אתמול עם אלישע לוי, סיפר על רצונו לעזוב ושמע כי עתידו ייבחן לקראת חודש ינואר, מחכה להתפתחויות בעניינו. ההערכה היא שאם יהווה חלק מהרוטציה במשחקים הקרובים, הוא ישקול להישאר בקבוצה. בנוסף להתעניינות מווסטרלו הבלגית וויסלה קרקוב, מתברר כי הבלגים הודיעו לסוכנו של השחקן כי הם מוכנים להיכנס למשא ומתן עם מכבי חיפה. דודו דהאן לא מתכוון להאיץ את המגעים עד שיתקבל שחרור רשמי ממכבי חיפה.

הבלם יוריצה בוליאט אמור לקחת חלק באימון הערב, לאחר שאמש נולדו לו תאומות. לקראת המשחק מול הפועל עכו אמר שחקן בקבוצה: "התוצאה בטדי הייתה מטעה. היו לנו לא מעט בעיות בהגנה ונצטרך לשפר אותם. עכו קבוצה שיודעת להעניש. אלישע ביקש אתמול שנייצר המשכיות. זאת המטרה הכי חשובה כרגע".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully