וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: קייל אורטון חתם בקנזס סיטי

24.11.2011 / 1:42

הקוורטרבק ששוחרר מדנבר נתבע מהווייברס על ידי הצ'יפס. יוסטון החתימה את קלן קלמנס, פרד ג'קסון סיים את העונה

קייל אורטון ישחק בששת המשחקים האחרונים של העונה בקנזס סיטי צ'יפס. לאחר ששוחרר מדנבר ברונקוס, הורם הלילה (בין רביעי לחמישי) אורטון מהווייברס על ידי הצ'יפס. קנזס סיטי עדיין חושבת על פלייאוף למרות מאזן רע של 6:4, מאחר שבית ה-AFC מערב שבו היא משחקת מאוזן וחלש, יחסית. הצ'יפס ישלמו את יתרת החוזה של אורטון - 2.5 מיליון דולר עד תום העונה.

שיקגו, שהוזכרה כמועמדת להחזיר לשורותיה את אורטון, החתימה את ג'וש מק'קאון, לשעבר באריזונה. הוא יהיה מחליפו של קיילב הייני. עוד בענייני קוורטרבקים: מאט שאוב מיוסטון נכנס לרשימת הרזרבות (שמשמעותה שיפנה מקום בסגל ולא יוכל עוד לשחק העונה) בגלל פציעה, ומחליפו המיועד הוא מאט ליינארט. אלא שהטקסאנס לא ממש סומכים על ליינארט, והחתימו את קלן קלמנס, לשעבר בניו יורק ג'טס. ליינארט יפתח בכל זאת במשחק מול ג'קסונוויל ביום ראשון, אולם נראה שיוחזק ברצועה קצרה במיוחד.

בשורה לא טובה לבפאלו, שבנוסף לשלושת הפסדיה הרצופים איבדה עד תום העונה את הרץ האחורי פרד ג'קסון, שסובל משבר בכף רגלו הימנית. סי ג'יי ספילר ימלא את מקומו כרץ הפותח של הקבוצה. מייקל ויק עדיין לא התאמן עם פילדלפיה, ואם לא יוכל לפתוח ביום ראשון מול ניו אינגלנד, וינס יאנג יתפוס שוב את מקומו. גם מינסוטה סובלת מפציעת כוכב, אדריאן פיטרסון, שלא צפוי לשחק מול אטלנטה לאחר שנפצע ברגלו במפגש עם אוקלנד ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully