וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: קייל אורטון נחתך מדנבר ברונקוס

23.11.2011 / 1:02

הקוורטרבק, שאיבד את מקומו במהלך העונה לטים טיבו, יחפש לעצמו קבוצה חדשה. עשוי לחזור לשיקגו, ממנה הגיע לברונקוס

האם בדנבר מתחילים להאמין ברצינות בטים טיבו? או שמא בקולורדו מתכוונים לבחור בקוורטרבק בדראפט הקרוב? כך או כך, הברונקוס החליטו לחתוך הערב (שלישי) את הקוורטרבק שהוביל אותם בשנתיים וחצי האחרונות, קייל אורטון.

אורטון נחת בדנבר לפני עונת 2009/10 בטרייד מתוקשר במסגרתו הוחלף עם ג'יי קאטלר, שעשה את הדרך ההפוכה לשיקגו ברס. הוא שיחק 34 פעמים במדי הברונקוס, 33 מתוכן כפותח, אולם מאזנו הדל עמד על 12 ניצחונות בלבד לצד 21 הפסדים. העונה, אורטון עלה לארבעה וחצי משחקים בלבד, עד שהוחלף על ידי טים טיבו במצב פיגור במשחק בו הפסידה דנבר לסן דייגו. טיבו לקח את המושכות על הקבוצה כשהיא במאזן 4:1 והוביל אותה חזרה למאזן חצוי של 5:5.

בחוזה של אורטון נותרו עוד 2.5 מיליון דולר, אותם מעדיפים בדנבר לא לשלם, מתוך כוונה ללכת עם טיבו עד לסיום העונה. לכן, הם הציבו את הקוורטרבק ברשימת הוויברס, בתקווה שקבוצה אחרת תבחר להרים אותו משם ולצרף אותו לשורותיה. "זו הייתה ההחלטה הנכונה עבור הקבוצה שלנו", אמר נשיא הברונקוס ג'ון אלווי, "אנחנו מרגישים טוב לגבי הקוורטרבקים שיש לנו כרגע וכך גם קייל יוכל להציג את יכולותיו ולעזור לקבוצה אחרת". בין הקבוצות שהביעו עניין באורטון ניתן למצוא גם את הברס, מהם הוא כאמור הגיע לדנבר. שיקגו איבדה השבוע את הקוורטרבק הפותח שלה, קאטלר, עד לסיום העונה הסדירה והיא עשויה להחזיר את אורטון בצעד מעניין. גם קנזס סיטי ויוסטון, שאיבדו אף הן את הקוורטרבקים הפותחים שלהם לשארית העונה, עשויות לצרף את השחקן.

אורטון השיג בדנבר 8,434 יארדים ב-60.3 אחוזי השלמה ומסר ל-49 טאצ'דאונים ו-28 איבודים אווירים. "הוא מקצוען אמיתי וכך הוא התנהג כל השנה. דיברתי איתו והודיתי לו על כל מה שהוא תרם לאריגון שלנו", סיכם מאמן הקבוצה ג'ון פוקס.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully