וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "ניצחון שמוסיף לנו הרבה יוקרה"

קשר ברצלונה חגג את ה-2:3 על מילאן: "עכשיו אפשר לתת לשחקנים לנוח". אלגרי: "הפסדנו בצדק, אבל אני מרוצה"

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

מילאן וברצלונה סיפקו הערב (רביעי) יופי של הצגה בסן סירו. זלאטן אמנם עמד במרכז העניינים וגם כבש שער שוויון זמני, אבל ברצלונה ירדה עם ניצחון 2:3 שהבטיח לה את ראשות בית ח'. גם מילאן הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר מהמקום השני.

צ'אבי שכבש את שער הניצחון סיכם: "היה משחק גדול עם הרבה צבע נגד קבוצה איטלקית שבאה לשחק התקפי. זה היה ניצחון חשוב שמוסיף לנו הרבה יוקרה. כשמסי משחק כמספר 9 הוא מפנה הרבה שטחים וחובה עלינו לנצל את זה. הניצחון הזה יאפשר לנו להתכונן טוב יותר למשחק במדריד. למאמן היה חשוב מאוד לנצח היום ועכשיו הוא יוכל לתת לשחקנים לנוח לקראת המשחקים החשובים".

פפ גווארדיולה עצמו אמר: "זה כבוד גדול לנצח בסן סירו מול קבוצה גדולה עם מסורת גדולה. אני מעריך מאוד את הכדורגל האיטלקי, למרות שפילוסופיית הכדורגל שלי שונה לחלוטין". על המפגש עם זלאטן איברהימוביץ' אחרי הדברים שאמר החלוץ על מאמנו לשעבר אמר גווארדיולה: "אין טעם לענות לו על מה שהוא אמר, כי שום דבר שאגיד לא יסיים את אופרת הסבון הזו".

גם מילאן יצאה מרוצה. קווין פרינס בואטנג שכבש את אחד השערים אמר: "שיחקנו משחק מצוין מול קבוצה גדולה, אבל לא היה לנו מזל. הדבר החשוב ביותר הוא שעלינו לשלב הנוקאאוט. הקבוצה של גווארדיולה היא הטובה בעולם, אבל היום הראינו שגם אנחנו חזקים מאוד כאשר אנחנו באים מרוכזים".

המאמן מסימילאנו אלגרי היה שבע רצון משחקניו: "היה חשוב מאוד עבורנו לשחק במשחק מהסוג הזה מול יריבה כזו ולהבין את הרמה שלנו. אנחנו יורדים מנוצחים - אולי בצדק - אבל עם הרבה יותר הערכה עצמית. הם שיחקו 90 דקות כמו שהם יודעים ואנחנו יצרנו הרבה מצבים מסוכנים ואני מאוד מרוצה ממה שעשינו. היה לנו קשה להצר את צעדיו של מסי ועשינו טעויות בהגנה בשערים שספגנו, אבל לעומת המשחק בברצלונה שיחקנו באומץ ואחרי המשחק אני יכול להגיד שאנחנו במסלול הנכון".

ונגר: "ארסנל המועדון של חיי"

אפואל ניקוסיה אחראית לסיפור הגדול של הערב. אלופת קפריסין חילצה 0:0 מול זניט סנט פטרסבורג ועשתה היסטוריה כשהפכה לקבוצה הראשונה מהאי שעולה לשמינית גמר ליגת האלופות.

"אני מאושר שהמאמץ שעשינו בקיץ הביא אותנו לשמינית הגמר. אני האדם המאושר בעולם כרגע כי השגנו שלפני שלושה חודשים לא הייתה לנו זכות לחלום עליו", אמר המאמן איבן יובאנוביץ'. "זו הצלחה אדירה לאפואל ויום גדול לכדורגל הקפריסאי. עלינו בצדק והעובדה שאנחנו אחת מ-16 הקבוצות הטובות באירופה מגבירה אצלנו את המוטיבציה. המטרה עכשיו היא להבטיח את ראשות הבית".

לברקוזן הבטיחה גם היא את המקום בשמינית הגמר בזכות 1:2 דרמטי על צ'לסי, שהסתבכה מאוד ותהיה חייבת לנצח את ולנסיה במחזור האחרון. "לצ'לסי יש משחק בית ויש לה סיכוי טוב לעלות", אמר מיכאל באלאק בסיום. "לכל קבוצה יש תקופות רעות וזה מה שקורה לצ'לסי עכשיו, אבל מדובר בקבוצה חזקה עם שחקנים תחרותיים והם ייצאו מזה".

על ניצחון קבוצתו אמר: "תמיד צריך מזל בשביל לכבוש בדקה האחרונה. אנחנו קבוצה צעירה ובמהלך המשחק הרגשתי שאנחנו לא מאמינים ב-100 אחוז שאפשר לנצח. השתפרנו ככל שחלפו הדקות והשווינו בצדק. תיקו היה בסדר, אבל בסופו של דבר השגנו את הניצחון".

אנדרה וילאש בואש המתסוכל סיכם: "הפוקוס שלנו צריך להיות במשחק הביתי עם ולנסיה. זה יהיה קרב ראש בראש. הקבוצות האנגליות באלופות עוברות תקופה קשה ואנחנו צריכים להתמודד עם זה, להיות אמיצים ולחזור לנצח. סבלנו בתקופה האחרונה, ספגנו הרבה שערים, אבל אני חושב שזו הפעם הראשונה שאנחנו מקבלים שער מכדור קרן. אנחנו קבוצה מאורגנת וממושמעת, אבל בכדורגל משלמים על פרטים קטנים וזה מה שעשה את ההבדל. אין תירוצים, אנחנו צריכים לעשות עוד צעד קדימה וזה מה שיקרה".

קבוצה אנגלית שסבלה פחות היא ארסנל שעלתה לשלב הבא מהמקום הראשון בזכות 1:2 על דורטמונד בזכות צמד של רובין ואן פרסי. "הוא שחקן מדהים. רק שלא ייפצע כי זה לא יהיה טוב עבורנו", אמר אלכס סונג. "היום תקפנו יחד והגנו ביחד. הראינו אופי טוב ובחדר ההלבשה בהפסקה המאמן אמר שאם נמשיך לשחק כך, אף אחד לא יוכל לפגוע בנו".

ארסן ונגר הבהיר כי אין בכוונתו לעזוב בתום העונה, למרות מה שצוטט בשמו בל'אקיפ: "ארסנל זה המועדון של חיי. יש לי חוזה (עד 2014) ואני אכבד אותו עד שארגיש שאני לא עושה מספיק עבור במועדון. אין מסרים סותרים. המחויבות והאהבה של לקבוצה טוטאליות".

מה עוד קרה הערב בליגת האלופות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully