וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: אליפות ישראל ל-15 ק"מ תתקיים בשישי

מיגל אטיאס תנסה להשלים דאבל אחרי שזכתה באליפות ל-10 ק"מ באשדוד, ותיהנה מאווירה ביתית במסלול במודיעין

מיגל אטיאס, סגנית אלופת ישראל הטריה במרוצי כביש ל-10 ק"מ, תנסה ביום שישי הקרוב לזכות בתואר הישראלי ל-15 ק"מ. יריבותיה העיקריות בקרב על התואר תהיינה נועה ברקמן, אלופת ישראל 2010 ל-10 ק"מ, אורנה בלאו, שהיא אלופת ישראל המכהנת ל-15 ק"מ, ורוני גדיש. כל זאת, לאחר שסבטלנה בחמנד, אלופת ישראל ב-10 ק"מ ממירוץ אשדוד, הודיעה על ביטול השתתפותה בתחרות עקב פציעה.

אטיאס לא הסתירה היום את התרגשותה לקראת האליפות. "כל אליפות ישראל מרגשת אותי. אני בכושר טוב והמטרה העיקרית שלי היא לשפר את השיא האישי שלי (59:29 דק'). אם זה יקרה, אני מקווה שהתוצאה תשיג עבורי גם את התואר". הריצה במודיעין תהיה הריצה התחרותית השניה למרחק זה בסך הכל של אטיאס, שקבעה את שיא היסוד שלה במקצוע זה בתחרות הראשונה בה השתתפה בשנה שעברה במירוץ אייל.

אם לא די בכל זה, עבור אטיאס תהיה משמעות נוספת לריצה במודיעין, מאחר והיא בת היישוב הסמוך מכבים. אטיאס שלפני חודש חגגה את יום הולדתה ה-25 הייתה למעשה הבת הראשונה שנולדה ביישוב הזה, המהווה חלק בלתי נפרד מהמשולש מודיעין-מכבים-רעות. נועה ברקמן, אלופת ישראל היוצאת ל-10 ק"מ תנסה לתת פייט לאטיאס בדרך אל התואר. "אני בכושר טוב", היא מציינת, אבל מוסיפה באותה נשימה, "אני שואפת לרוץ טוב ולתת את כל מה שיש לי. אני לא יכולה להתנבא באיזה מקום אסיים, אבל בהחלט אלחם כדי לעמוד על דוכן המנצות" אורנה בלאו שמתקרבת לחגיגות ה-47 זכתה בתואר בשנה שעברה. אולם השנה יריבותיה יהיו חזקות יותר מאשתקד. אלופת ישראל 2009 במרתון תנסה להוכיח לנצל את ניסיונה מול היריבות הצעירות ממנה בהרבה על מנת להשתלב בשלישיה הראשונה.

בין הגברים התחרות תהיה פתוחה בהרבה, כאשר יהיו גם היעדרויות רבות בגלל פציעות ומחנות אימונים בחו"ל. בכל מקרה, בסיום התחרות התואר יחליף ידיים מכיוון שממו אסרט, האלוף המכהן ל-15 ק"מ, לא ישתתף באליפות השנה.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully