וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "המטרה היא לבנות קבוצה שתתמודד באירופה"

המנהל המקצועי של הפועל חולון חשף את הספונסר החדש (חברת יונט), וסיפר כי המועדון ממשיך לקבל כספים מרענן כץ

הפועל חולון קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים שבה הכריזה הקבוצה על ספונסר חדש למועדון: חברת יונט, הפועלת בתחום הביטוח והפיננסים. ההסכם שנחתם הוא לשנתיים עם אפשרות להאריך את החוזה לעונה נוספת. "אני מקווה שמכאן נצעד קדימה, שיהיו לנו כמה שיותר שחקנים ישראלים ושהנוער שלנו יפרח. שכולנו נהנה", אמר המנהל המקצועי של חולון, פיני גרשון.

גרשון התייחס למצב הכלכלי של חולון אחרי הגעת הספונסר, וסירב להתייחס לסכום המדויק שהוא יביא למועדון: "זה מאזן אותנו לעונה הזו. התקציב שלנו לעונה הזו מכוסה. הגרעון שלנו לא גדול, אפשר לפרוס אותו והוא גם חוב למקומות שניתן לפרוס אותם, לכן אפשר לחיות עם זה. כשהגעתי לכאן אמרתי שאנחנו בקרב בלימה ואנחנו נרצה להיות מאוזנים. אנחנו רוצים לבנות מועדון בריא, ומאוד מקווים בשנתיים-שלוש הקרובות לעשות את זה".

לגבי האפשרות שעיריית חולון תגדיל את התמיכה הכספית שלה, הוסיף גרשון: "העירייה עד היום עזרה לנו והיא תומכת. כדי שנשרוד ונהיה קבוצת על בליגת העל, אני מקווה שיעלו לנו את התקציב, לפחות לרמה שחלק מהרשויות עוזרות לקבוצות אחרות בליגת העל. המטרה היא לבנות קבוצה שתתמודד באירופה ותתמודד בפיינל פור מדי שנה".

למרות הסיוע, גרשון הדגיש כי גם אם הספונסר היה מגיע קודם, הדבר לא היה מונע את עזיבת דן גרונפלד להפועל ירושלים. "זה לא היה משאיר אותו", הבהיר המנהל המקצועי. "המעבר לירושלים חסך לנו 900 אלף שקל, סכום שלא היינו יכולים לעמוד בו גם עם הספונסר". לקראת סיום מסיבת העיתונאים, הודה גרשון: "רענן כץ תורם לנו בלי תנאים. בשבת אנחנו מארחים אותו, הקדמנו את המשחק לשבת נגד אשדוד כדי שהוא יהיה נוכח לפני שהוא נוסע".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully