וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלודה: "אין צורך להיכנס לבהלה מהמצב"

למרות שקבוצתו הפסידה בשלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים, מאלודה לא מודאג: "יש לנו את כל המרכיבים להצליח"

בזמן שצ'לסי ממשיכה לשים לעצמה מכשולים ולאבד את המומנטום במאבק על האליפות בפרמיירליג, נשמעים קולות רבים שמאשימים את אנדרה וילאש בואש, ממנו היו לקבוצה הרבה יותר ציפיות. אלא שמי שממהר להגן על המאמן הפורטוגלי הוא פלורן מאלודה, שטוען שהשחקנים צריכים להאשים את עצמם במצב של הבלוז.

אחרי שספגה את הפסדם השלישי בארבעת המחזורים האחרונים של הפרמיירליג, תשחק צ'לסי הערב (21:45, שידור ישיר בספורט1) נגד לברקוזן, כשניצחון יקנה לה את המקום בשמינית הגמר, ואילו הפסד עשוי לגרום לה לא להיות תלויה בעצמה במחזור האחרון במידה ו-ולנסיה תנצח את גנק במשחק המקביל.

"אני לא חושב שהפיתרון צריך להגיע מהמנג'ר", אמר מאלודה. "אנחנו אלה שעולים על הדשא ומופיעים טוב או לא טוב. יש לנו את כל המרכיבים במועדון כרגע, ההנהלה, הצוות המקצועי, השחקנים והמנג'ר כדי לשחק טוב. עשינו את זה בעבר. יש לנו שחקנים טובים בסגל, ויש לנו עדיין את האמביציה. זה קשה להסביר למה לא הולך לנו לאחרונה, אבל התחלנו טוב את העונה והצלחנו להתמודד עם הקבוצות המובילות בליגה, ועלינו למקום הראשון בבית".

למרות המצב הקשה, מאלודה סבור שצ'לסי תצא מהמשבר: "אין שום סיבה להיכנס לבהלה. כולם רוצים לתת לנו עצות או למנות לנו מנג'ר, אנחנו חייבים לקחת אחריות על המגרש". על עצמו אמר הקשר: "הייתי אומר שאני צריך לשפר את המשחק שלי יותר. אני אף פעם לא מאשים שופט, מגרש או מזג אוויר כדי להסביר הופעה גרועה. לא כך אתה הופך להיות שחקן מוביל. אני צריך לעשות יותר, אני צריך לשפר את ההופעות שלי, ואני מודע לזה. זו הסיבה שאני לא מתרץ. ניסיתי להסביר את זה באופן הגיוני, אני פשוט רוצה לנצח".

צ'לסי מתארחת אצל לברקוזן הערב
ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully