וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "ספגנו שערים אומללים"

מאמן יונייטד על ה-2:2 עם בנפיקה: "אולי לא נסיים ראשונים". מאנצ'יני: "צריך להפסיק לחשוב שנבקיע 3-4 בכל משחק"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

מנצ'סטר יונייטד סיימה משחק ביתי שני בשלב הבתים ללא ניצחון, הפעם עם 2:2 מאכזב במיוחד מול בנפיקה. השדים האדומים זקוקים לנקודה בבאזל במשחק הנעילה על מנת להמשיך לשלב הבא, למרות הבית הנוח יחסית אליו הוגרלה ובו איש לא האמין שתיקלע לקשיים.

"זה היה מאכזב מאוד, אבל אני חושב שהיינו חסרי מזל כשלא ניצחנו במשחק", אמר אלכס פרגוסון, "פתחנו רע את המשחק, אבל הצלחנו לחזור למשחק. ספגנו שערים אומללים, אבל אלה דברים שקורים בכדורגל". פרגוסון התייחס למשחק שינעל את שלב הבתים מול באזל ואמר: "זה יהיה משחק קשה מאוד, אבל יש לי הרבה ביטחון בקבוצה שלי. אולי לא נסיים במקום הראשון בבית, אבל מה שאנחנו צריכים זה לנצח בסטייל".

רובן: "יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר"

באיירן מינכן סגרה את הסיפור עם 1:3 קליל על ויאריאל והבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר מבית המוות. הבווארים נהנו מצמד נהדר של פרנק ריברי ושער נוסף של מריו גומז הלוהט כדי להבטיח את המקום הראשון בבית, לעומת הצוללת הצהובה שנותרה ללא נקודה.

"אנחנו גאים ומאושרים שהצלחנו להבטיח את המקום הראשון בבית לפני המחזור האחרון", אמר מאמן באיירן יופ היינקס, "זה היה בית קשה עם ארבע קבוצות חזקות מאוד ועשינו את זה בצורה מרשימה. היום קיבלנו הרבה ביטחון מהשער המוקדם ושיחקנו מצוין". מריו גומז הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד שהצלחנו להשיג ניצחון ולעלות מהמקום הראשון. היינו עירניים מאוד בדקות הסיום". קשר הקבוצה טוני קרוס אמר: "רצינו להתאושש מההפסד לדורטמונד והצלחנו לעשות את זה. היו שלבים במשחק שנתנו להם לשחק ואסור לנו לעשות את זה".

קשר הקבוצה אריאן רובן, שרשם הערב הופעה שנייה ברציפות בהרכב אחרי שחזר מפציעה ארוכה, אמר: "חשוב בשבילנו לחזור לקצב שלנו ולשחק טוב. יש לי תחושה טובה. אני חייב להודות למועדון והמאמן שנתנו לי הרבה ביטחון לחזור מהפציעה. היינו דומיננטים מההתחלה ובגלל זה ניצחנו. אם היינו קצת יותר עקביים, היינו מסוגלים לנצח בתוצאה גבוהה יותר". מאמן ויאריאל חואן קרלוס גארידו אמר: "כמובן שרצינו לנצח, אבל שיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד ולמרות ההפסד 3:1 זה היה משחק לא רע שלנו. נצא מחוזקים מהמשחק הזה".

היגואין: "בינו ובין בנזמה יש תחרות בריאה"

ריאל מדריד, שעלתה עוד לפני המשחק שלה נגד דינמו זאגרב לשמינית הגמר, שמרה על מאזן מושלם אחרי 2:6 ענק שהרשיתה מול הקרואטים בברנבאו. עם יחס שערים מעורר אימה של 2:16, נותרו הבלאנקוס היחידים שהשיגו את כל הנקודות במשחקי שלב הבתים. קארים בנזמה וחוסה קאייחון הבקיעו צמדים כל אחד, וגונסאלו היגואין ומסוט אוזיל הוסיפו שער כל אחד.

קאייחון, שעד הערב לא ממש זכה להזדמנויות רבות אבל הוכיח למוריניו שיש לו על מי לבנות, אמר בסיום: "אני שמח מאוד, נהניתי מאוד הלילה והמשחק הזה גרם שמחה להרבה אנשים. אני שמח מאוד ואנחנו חייבים להמשיך בקו הזה ולהיות טובים". קאייחון נפגע ברגלו, והסביר כי הסיבה לכך היא "מחסור בדקות משחק". הקשר שהגיע מאספניול הוסיף עוד בנושא כי "אני אשחק יותר אם המאמן ירצה. אני מקווה שאני אנצל את ההזדמנויות שלי. זה קשה לשנות את הדימיקה, אבל אני מרגיש טוב מאוד עם עצמי".

"זה היה הלילה המושלם עבורנו", אמר מאמן הבלאנקוס ז'וזה מוריניו בסיום. "השחקנים שלי היו פנטסטיים, הם הראו גישה מצוינת למשחק וגרמו לאנשים הרבה הנאה. חוץ מזה, היינו יכולים להעניק לחלק מהשחקנים מנוחה ולאחרים דקות, כי הם ראויים להן". המאמן נשאל על משחק הליגה הקרוב, הדרבי של מדריד מול אתלטיקו, והשיב: "הם לא שיחקו באמצע השבוע, ולשמחתי הצלחנו לתת לחלק מהשחקנים לנוח. דרבי הוא דרבי, והוא תמיד קשה. אתלטיקו תסיים שלישית או רביעית העונה, היא יריבה שאנחנו מכבדים מאוד".

גונזאלו היגואין, שהבקיע שער נהדר הערב, סיכם: "אנחנו מאושרים על הניצחון, טוב שאנחנו ברמה הזאת כי העונה ארוכה וצריך לנצל כל הזדמנות". על הרוטציה שמנחיל ז'וזה מוריניו בינו ובין קארים בנזמה אמר החלוץ הארגנטינאי: "יש בינינו תחרות בריאה, וחשוב לריאל ששנינו בכושר טוב. שנינו שמחים, שנינו רוצים לעזור לקבוצה בין אם אנחנו מנצחים או לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מאנצ'יני: "ברור שאנחנו תלויים בקבוצה אחרת"

הקבוצה המאוכזבת של היום ככל הנראה מנצ'סטר סיטי, שהייתה יכולה להבטיח את העפלתה לשלב הבא אך נכנעה לנאפולי 2:1, והיא תגיע למחזור האחרון עם המון לחץ. רק ניצחון על באיירן מינכן בצירוף הפסד או תיקו של נאפולי מול ויאריאל ישלח כעת את הסיטיזנס לשמינית הגמר, אך רוברטו מאנצ'יני עוד לא מוריד את הראש: "יש עוד משחק אחד, ואנחנו צריכים להאמין. אני לא חושב שויאריאל תסיים עם 0 נקודות, אבל ברור שאנחנו תלויים בקבוצה אחרת".

"אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד את המשחק, אבל אנחנו צריכים להפסיק לחשוב שנוכל להבקיע שלושה או ארבעה שערים בכל משחק", הוסיף מאנצ'יני הכעוס. "ספגנו שני שערים טפשיים. בראשון ידענו שאדינסון קבאני יהיה בקורה הקרובה, ובשני השארנו אותו לבד". על כך שחיכה דקות רבות במחצית השניה לפני שהרים סוף סוף את סרחיו אגוארו מהספסל אמר המנג'ר האיטלקי: "לא רצינו להפקיר את ההגנה. ב-20 הדקות האחרונות היו לנו 4-5 הזדמנויות להבקיע, אבל השוער שלהם היה פנטסטי".

מנגד, כוכב המשחק אדינסון קבאני חגג את הצמד הפנטסטי שלו ואמר בסיום: "אנחנו חייבים להינות מהרגע הזה, שהוא נפלא עבורנו ועבור האוהדים שלנו. היום נתנו כל מה שיש לנו, ואני מקדיש את הצמד לאוהדים של נאפולי, לאלוהים, ולמשפחה שלי". החלוץ הנהדר נשאל על כך שניצחון במחזור האחרון על ויאריאל ישלח אותו ואת קבוצתו לשמינית הגמר, ואמר: "נילחם עד הסוף. ויאריאל? כרגע אנחנו חושבים רק על אטאלנטה".

ליגת האלופות: באיירן מינכן ואינטר עלו לשמינית הגמר
ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully