וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': 50 נקודות לדרון וויליאמס בניצחון בשיקטאש

הרכז התפוצץ עם 17 מ-23 מהשדה ב-94:105 על גטינגן. הלפרין (14 נק') וסנט פטרסבורג ניצחו את מקל (0) ובנטון

כשדרון וויליאמס חתם בקיץ החולף באירופה, נדהמו חובבי הענף כיצד כוכב כל כך גדול מגיע לקבוצה כל כך קטנה, יחסית, בדמות בשיקטאש. הרי הטורקים משחקים במפעל השלישי בחשיבותו - היורוצ'אלנג'. ובכל זאת, הכוכב האמריקאי התאקלם לאט-לאט בסביבתו החדשה, החל להצטיין משבוע לשבוע, והערב (שלישי) הוא הוכיח לכל מי שהיה צריך הוכחה נוספת כי הוא נמצא בדרגה או שתיים מעל חבריו לפרקט.

וויליאמס התפוצץ עם לא פחות מ-50 נקודות (!) בניצחון בשיקטאש 94:105 על גטינגן במחזור השלישי של היורוצ'אלנג', והנה המספרים שהרכיבו את המספר הגדול: 17 מ-23 מהשדה (73.9%), 7 מ-10 מחוץ לקשת, 9 מ-11 מהעונשין, 3 ריבאונדים, אסיסט ושני איבודים ב-36 דקות משחק. שיא הנקודות של הרכז ב-NBA, אגב, עומד על 42. בכך שמרה בשיקטאש על מאזנה המושלם והמקום הראשון בבית.

צפו בחמישים הנקודות של דרון וויליאמס

יורוקאפ: הלפרין חגג על מקל

מלבד הניצחון המצוין של הפועל ירושלים על ציבונה זאגרב, נערכו הערב (שלישי) משחקים רבים במחזור השני של היורוקאפ. במקביל למשחק של הירושלמים, הביסה גראבלין הצרפתית, יריבתה הבאה של ירושלים, 53:78 את דונייצק. הקבוצה שהודחה ממוקדמות היורוליג רשמה ניצחון שני במפעל, וניצלה רבע אחרון אומלל של דונייצק בו קלעה שמונה נקודות בלבד כדי להשיג את הניצחון. פפ סי סיים את המשחק עם 16 נקודות למנצחים, בעוד שבדונייצק בלט הרכז וולה אבדלוביץ' (16).

במשחק המרכזי מבחינת חובבי הכדורסל הישראלי ניצחה ספרטק סנט פטרסבורג של יותם הלפרין 78:85 את בנטון טרוויזו של גל מקל. רכז גלבוע/גליל לשעבר קיבל הערב חמש דקות בלבד ולא קלע כלל, כשמנגד המשיך הלפרין ביכולתו הטובה וקלע 14 נקודות לרוסים.

טיאגו ספליטר רשם הופעת בכורה בולנסיה, כששותף ל-20 דקות וסיפק 15 נקודות (6 מ-6 מהשדה) ב-62:75 של קבוצתו החדשה על אוסטנד הבלגית.

מי שניצל את המחזור השני כדי להשיג ניצחון שני היא נימבורק, קבוצתו הצ'כית של ננו גינזבורג. נימבורק הביסה 60:93 את כרונינגן אחרי עוד הופעה מרשימה שבה חמישה שחקנים סיימו בדאבל פיגר, ובראשם טרה סימונס ודאניה אברמס עם 18 נקודות כל אחד. את הפריצה קדימה, הצ'כים עשו ברבע השני כשאל ההפסקה הם ירדו ביתרון 34:41, אבל ברבע האחרון התפרקו ההולנדים וקלעו חמש נקודות בלבד, בעוד שנימבורק דהרה קדימה עם 28 נקודות ומחצה בסיום את כרונינגן.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully