וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה משווים את חואן קרלוס נבארו לליאונל מסי

הקפטן האריך את חוזהו עד 2015. הנשיא, סנדרו רוסל: "לא יודע אם הוא המסי של הכדורגל, או שמסי הוא הנבארו של הכדורסל"

בעוד שקבוצות העילית של אירופה השתתפו בחודשים האחרונים בחגיגה של החתמות שחקנים מארצות הברית, ברצלונה עברה קיץ שקט למדי. קבוצת הפאר הקטלאנית היתה מרוצה מהסגל שלה, והיום (שלישי) היא ביצעה את אחד הצעדים החשובים ביותר שלה העונה - ומדובר, בכלל, בהארכת חוזה. הבוקר הודיעה ברצלונה כי סיכמה עם הסמל הגדול שלה, חואן קרלוס נבארו, על הישארותו במועדון עד קיץ 2015.

נבארו, שנמצא במועדון מגיל צעיר ושיחק אך ורק בקבוצה אחרת בקריירה (ביקור קצר בממפיס בעונת 2007/08), סוגר כבר 14 עונות בברצלונה, ועדיין נמצא בכושר נפלא. "אני גאה להיות במשפחה הזאת ולשמש כקפטן כאן זה כבוד גדול", אמר לה בומבה. "אני בשיא הקריירה שלי, טוב לי מאוד כאן, ואני רוצה לזכות בתארים נוספים ולהישאר כאן כל החיים".

נשיא המועדון סנדרו רוסל היה מאושר אף הוא מהעסקה עם הכוכב הגדול שלו, ולאחר שחשף כי החולצה מספר 11 תעלה לתקרת האולם ותצא משימוש עם פרישתו של נבארו, אמר: "הוא מייצג בדיוק את מה שאנחנו רוצים מהשחקנים שלנו - שיוולדו כאן, ושיפרשו כאן. הוא מהווה דוגמא לעבודה קשה, מצב רוח טוב ונאמנות. אני לא יודע אם נבארו הוא המסי של הכדורסל, או שמסי הוא הנבארו של הכדורגל. אני מאושר שהוא יישאר איתנו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully