וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון הביסה את רמת השרון

האדומים חזרו לפסגה אחרי ניצחון במשחק השלמה 27:42. למרות הניצחון, ראשון עשויה לצרף זר בעקבות היעדרות זאכרוב

המחזור החמישי בליגת העל בכדוריד ננעל הערב (שלישי) כשהפועל ראשון לציון הביסה בחוץ את א.ס. רמת השרון 27:42. האדומים חולקים עם אס"א תל אביב את המקום הראשון, כשהן שתי היחידות ששומרות על מאזן מושלם. למרות הניצחון, ראשון לציון עשויה לצרף זר לאחר שדניס זאכרוב ינותח בכתפו וייאלץ להיעדר מספר חודשים.

ביום חמישי ייצאו מכבי תל אביב ובני הרצליה לטורקיה ולרומניה בהתאמה, שם יפגשו בסוף השבוע את אנקרספור ואת סוצ'יאבה במסגרת הסיבוב השלישי של גביע האתגר האירופי. הדאבליסטית מכבי ראשון לציון תצא לרוסיה, שם תפגוש בשבת את סקיפ-קרסנודאר מצמרת הליגה הרוסית בסיבוב השלישי של גביע האיגוד האירופי.

באיגוד הכדוריד ממתינים לתשובה מנורבגיה להצעה להעתיק את אירוח טורניר מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות עתודה ולקיימו בישראל. נבחרת העתודה שובצה בבית אחד עם נורבגיה, סרביה ואוסטריה. שתי היריבות האחרות הביעו את הסכמתן לאירוח הטורניר בארץ. באיגוד הנורבגי, שיארח גם את טורניר מוקדמות אליפות אירופה לנבחרת נוער עד 18, שוקלים את ההצעה של יושב ראש האיגוד דורון שמחי.

נבחרות העתודה (נשים) יקיימו לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה מפגשים מול נבחרת איטליה בארץ. העתודה (בנים) יעשו זאת מול נבחרת רומניה.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully