וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: באר יעקב נצמדה לפסגה

הקבוצה של עידן פלדה גברה במשחק המרכזי 85:88 על קרית אתא. יבנה ניצחה ביקנעם, ניצחון בכורה לכפר סבא על נהריה

לאחר שהמחזור השביעי בליגה הלאומית נפתח עם הפתעה מסוימת בדמות הניצחון של מוליכת הטבלה החדשה הפועל קרית טבעון על הפועל תל אביב, נערכו הערב (שלישי) שישה משחקים נוספים במסגרת ליגת המשנה. במוקד, נפגשו הקבוצות שהיו צמודות במקומות 3 ו-4 בטבלה, באר יעקב ועירוני קרית אתא, כאשר בסיום ניצחו שחקניו של עידן פלדה 85:88 והשתוו להפועל תל אביב וקרית טבעון בפסגת הטבלה. מזל טוב מגיע לנועלת הטבלה הפועל כפר סבא שניצחה את עירוני נהריה בתום מותחן גדול. הפועל עפולה רשמה ניצחון ביתי מרשים על עירוני נס ציונה.

מכבי באר יעקב - עירוני קרית אתא 85:88

המשחק המרכזי הביא איתו דרמה גדולה. אחרי מחצית ראשונה צמודה טסה המארחת, נטולת ג'רמיין הול הפצוע, והוליכה 61:75, 8:30 דקות לסיום. גמור? לא ממש. קרית אתא לא ויתרה, וביצעה קאמבק גדול ברשתו טוני יאנגר ואילן נניקשווילי, שקבע 84:84 בשלשה, חצי דקה לסיום. אלא שיועד בית יוסף ונייט מילר, המצטיינים במשחק, דאגו לקלוע זריקות עונשין מכריעות ולהשאיר את הניצחון בבאר יעקב. מילר סיים עם 29 נקודות ו-10 ריבאונדים, בית יוסף הוסיף 27. את המפסידים הוליך טוני יאנגר עם 23 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. בזכות הניצחון נצמדה באר יעקב להפועל תל אביב וטבעון בפסגת הליגה, עם מאזן של 1:6.

הפועל כפר סבא - עירוני נהריה 84:90 (בהארכה)

סוף סוף הקבוצה מהשרון הצליחה לנצח, ואחרי שישה מחזורים היא עשתה את זה. מול נהריה, שכבר הספיקה לספור ארבעה ניצחונות, היא הצליחה לנצח בהארכה. אחרי 76:76 בתום 40 דקות, מוזס מארשל השאיר את נהריה ללא תשובות, וסיים משחק מצוין עם 27 נקודות ו-16 ריבאונדים. אצל המפסידים 22 נקודות ועשרה ריבאונדים של ג'רון רוברטס לא הספיקו.

הפועל עפולה - עירוני נס ציונה 83:101

אחרי רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, שבה הקבוצה מהעמק לחגוג, ובגדול, עם נצחונה הגדול ביותר העונה. רבע אחרון מדהים של 20:38 סידר למארחת את הניצחון המרשים, כשרוני למאל הוביל אותם עם 24 נקודות, אלעד אליהו הוסיף 21, גיא כהן 16 וגארי טונדיק סיים עם 16 ו-16 ריבאונדים. מנגד, 25 של טל קרפלס לא הספיקו לנס ציונה הלא יציבה.

הפועל לב השרון - אליצור רמלה 75:73

הקבוצה של אוהד יתום גילתה הרבה אופי כשגברה על הפועל עפולה אחרי הארכה במחזור הקודם, וגם הערב הצליחה רמלה לנצח משחק לא פשוט כלל, בעיקר בזכות רבע אחרון ענק של 11:25. סטייסי מורייני הוליך את האורחים עם 20 נקודות, מיכאל בדלוב הוסיף 12. את לב השרון, שהפסידה לראשונה מזה שלושה מחזורים, הוביל ג'מאל קורנלי עם 20, כשלואיס קלינץ' הוסיף 18.

הפועל יקנעם/מגידו - אליצור יבנה 87:80

הקבוצה של נתי כהן היא אחת הכי פחות יציבות בליגה, והערב היא הצליחה סוף סוף לנצח משחק שני ברציפות - דבר שלא עשתה עד כה העונה. ניר גולן הצטיין עם ערב גדול של 5 מ-6 מחוץ לקשת בדרך ל-23 נקודות, קייל ווילסון הוסיף 19 ו-11 ריבאונדים. מנגד, משחק מצוין של 31 נקודות (13 מ-16 מהשדה) עלמאד ג'ונסון לא הספיק למארחת.

עירוני רמת גן - מכבי הוד השרון 84:75

מהמקום כמעט הכי נמוך שיש, רמת גן קיוותה לאסוף ניצחון שני העונה, אבל הוד השרון, שניסתה לשחזר את הניצחון על עפולה, הצליחה לעמוד במשימה בזכות משחק מצוין של אבי סוכר, שהצטיין עם 21 נקודות ושבעה ריבאונדים. מלבד סוכר, גם חאבי גונזאלס (18), גרי גנדל (17) ואנתוני ג'ונסון (15) כיכבו, בזמן שרודני ווב מרמת גן (20 נקודות) לא הצליח לסחוב לבדו את האורחים. אלכס צ'וברביץ' סיים את הבכורה שלו ברמת גן עם חמש נקודות ושבעה ריבאונדים.

כדורסל לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully