וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "ניצחנו בזכות ההגנה והאנרגיות"

22.11.2011 / 21:05

מאמן הפועל ירושלים החמיא לשחקניו והוסיף: "יש לנו בית מאוד קשה, ואנחנו צריכים להתחזק בגארד". ורנאדו: "קטש האמין בי"

רק לפני שבוע נדמה היה שמצבה של הפועל ירושלים בכי רע: הקבוצה נראתה לא טוב בליגה, רשמה הפסדים מביכים, פתחה רע מאוד את היורוקאפ, וכל זה לפני משחק ליגה מול מכבי תל אביב. ההמשך ידוע: קבוצתו של עודד קטש הגיעה ללא פחד למשחק מול הצהובים, יצאה עם ניצחון מרשים, והערב המשיכה את קו העלייה עם 73:89 על ציבונה זאגרב במסגרת היורוקאפ, במשחק שאסור היה לה להפסיד. פתאום, העונה של האדומים מהבירה שוב נראית פתוחה, ומי יודע, עם קצת שקט הם עוד עשויים להגיע רחוק.

"ניצחנו את שני המשחקים האחרונים בהגנה, עם האנרגיות הנכונות", אמר מאמן הקבוצה, עודד קטש. "ברחנו להם עם הרכב שלא תכננתי. משה מזרחי שנתן משחק טוב עובר תקופה לא קלה, הוא עלה חיובי והיה מצוין". למרות זאת, ציין פעם נוספת המאמן כי עדיין לא סיים את מסע הרכש שלו העונה: "נתחזק בעוד גארד ונהיה בסדר גמור. בירושלים, עם הציפיות שיש מאיתנו, צריכה סגל רחב - לעבור תקופות פחות טובות, פציעות, אנחנו צריכים את זה".

קטש נשאל על הסיכוי להעפיל לשלב הבא באירופה, ואמר: "בסוף זה ייפול על משחק או נקודות. יש לנו בית מאוד קשה, אני חושב שגראבלין הכי טובים בבית. קודם כל צריך לשמור על הבית, ועם הקהל הזה יש לנו סיכוי טוב לעשות את זה".

אחד המצטיינים הערב, ג'רוויס ורנאדו שמשתפר ממשחק למשחק, הוסיף: "לקח לי זמן ללמוד את ההתקפה, אבל המאמן והקבוצה האמינו בי. לאט לאט אני משתפר". על שיתוף הפעולה עם בריאן רנדל אמר הסנטר האמריקאי: "הוא שחקן מצוין, אני לומד ממנו הרבה וזה מצוין שהוא חזר".

הפועל ירושלים ניצחה את ציבונה זאגרב 73:89
האם רענן כץ יגביר את מעורבותו בהפועל ירושלים?
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully