וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה הבטיחה את מקומה בטופ 16

הרוסים שמרו על מאזן מושלם אחרי ניצחון 82:95 על ז'לגיריס. אולימפיאקוס ניצחה את בילבאו 81:88, אפס גברה על פרטיזן

הסיבוב השני ביורוליג יצא הערב (רביעי) לדרך עם ארבעה משחקים - אחד בכל בית. בבית א' הצליחה קבוצה המאכזבת של המפעל עד כה, אולימפיאקוס, לשים מאחוריה את הסיבוב הראשון הנוראי כשניצחה את בילבאו 81:88. בבית ב' הצליחה צסק"א מוסקבה להבטיח באופן מעשי את מקומה בטופ 16 אחרי שגברה על ז'לגיריס קובנה 82:95 ושמרה על מאזן מושלם של 0:6. בבית ג' הצליחה אפס איסטנבול לשוב למאבק על המקום השני כשניצחה את פרטיזן בלגרד 58:67, ואילו בבית ד' השיגה קאזאן ניצחון חוץ חשוב ומפתיע מול סיינה, 73:79.

בית א'

אולימפיאקוס - בילבאו 81:88

בשלב מסויים של המשחק הזה נראה היה כי העונה האירופית של האדומים מפיראוס מתרסקת, אבל בסופו של דבר הם התעלו על עצמם ברבע האחרון והשיגו נקודות יקרות במה שיוכל להיות עבורם מאבק על המקום הרביעי בבית. אולימפיאקוס פתחה טוב והובילה במחצית, אבל דקות טובות של אלכס מומברו וארון ג'קסון סידרו יתרון לבילבאו, שכבר הובילה 55:61 לקראת סיום הרבע השלישי. ואסיליס ספאנוליס וקייל היינס לקחו אחריות ברבע האחרון והצילו את אולימפיאקוס, שפתחה יתרון של 9 נקודות כשנותרו ארבע דקות לסיום וסגרה עניין במשחק הזה.

ספאנוליס הצטיין כרגיל באולימפיאקוס עם 29 נקודות (6 מ-8 לשתיים) ו-6 אסיסטים, היינס תרם 18 ו-7 ריבאונדים ופרו אנטיץ' סיים עם 13 נקודות. אלכס מומברו הוביל את קלעי בילבאו עם 17 נקודות, מרקו באניץ' הוסיף 15 ויאניס בלומס סיים עם 14.

בית ב'

צסק"א מוסקבה - ז'לגיריס קובנה 82:95

הקבוצה המרשימה ביבשת השיגה ניצחון שישי העונה ביורוליג ושמרה למעשה על מאזנה המושלם, מה שהבטיח לה בשלב מוקדם מאוד את ההעפלה לטופ 16. הליטאים, שמעולם לא ניצחו את צסק,א במוסקבה, פתחו טוב וניצלו את ההיעדרויות של אנדריי קירילנקו ודריוס לברינוביץ' הפצועים כדי להוביל 24:25 בסיום הרבע הראשון. הרוסים רשמו ריצת 0:9 בתחילת הרבע השני, ומאז הם לא איבדו את היתרון שלהם במשחק הזה. הליטאים המשיכו לתת פייט, אבל בתחילת הרבע הרביעי היו אלה מילוש תאודוסיץ' ורמונאס שישקאוסקאס שהעלו את צסק"א ליתרון דו ספרתי וסגרו עניין.

ננאד קרסטיץ' הוביל את קלעי צסק"א מוסקבה עם 21 נקודות (7 מ-8 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, אלכסיי שבד הוסיף 16 ו-5 אסיסטים, מילוש תאודוסיץ' (7 אסיסטים) ואנדריי וורונסביץ' סיימו עם 14 נקודות כל אחד. סוני ווימס הוביל את קלעי ז'לגיריס עם 22 נקודות, פופוביץ' ודלינקאיטיס הוסיפו 12 כל אחד.

בית ג'

אפס איסטנבול - פרטיזן בלגרד 58:67

אחרי שני הפסדים מול מכבי תל אביב וריאל מדריד, הטורקים התאוששו בבית והשיגו ניצחון שני העונה מול הקבוצה המפתיעה של הסיבוב הראשון בבית ג'. אפס חסרה במשחק הזה את קרם גונלום וטרנס קינסי הפצועים, אבל עדיין הצליחה להתעלות על עצמה במחצית השניה כדי להשיג ניצחון חשוב שהשאיר אותה בתמונת המאבק על המקום השני בבית.

הטורקים פתחו ב-2:8, אבל פרטיזן חזרה להזכיר את הקבוצה שניצחה בשבוע שעבר במילאנו ועברה להוביל בסיומו של הרבע הראשון. סטנקו באראץ החזיר את איסטנבול לעניינים ברבע השני, וגם את היתרון בדרך ל-28:30 בהפסקה. הרבע השלישי היה החזק של הטורקים במשחק וזה מה שסידר להם את הניצחון כשהאחראים לריצה המרשימה היו אקס מכבי תל אביב אסטבן באטיסטה וסשה וויאצ'יץ'. אחרי שפרטיזן בלגרד נקלעה לפיגור דו-ספרתי ובניגוד למה שקרה במילאנו, היא כבר לא יכלה לחזור.

סשה וויאצ'יץ' הוביל את קלעי אפס איסטנבול עם 21 נקודות, דושקו סבאנוביץ' קלע 16 וסטנקו באראץ' סיים עם 10. בצד המפסיד, אקס מכבי תל אביב מילאן מצ'באן הוביל עם 15 נקודות, דנילו אנג'ושיץ' ואייסי לאו הוסיפו 10 כל אחד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בית ד'

סיינה - קאזאן 79:73

אחרי שהביסו את לובליאנה ב-30 הפרש במחזור הקודם, הרוסים נראו טוב גם בפתיחת המשחק בטוסקנה, והובילו 16:21 בתום הרבע הראשון. ברבע השני לין גריר העלה את קזאן ליתרון של 7 נקודות, אבל סיינה הגיבה בריצת 0:8 וחזרה למשחק בדרך לשוויון 41:41 בהפסקה. ריס תומאס ורימאס קאוקינאס ניסו להגדיל את היתרון של סיינה ברבע השלישי בזריקות מעבר לקשת, אבל האחוזים שלהם לא היו מזהירים, למזלה של סיינה, קשישטוף לברינוביץ' עשה עבודה טובה בצבע והוביל את הטוסקנים ל-57:61 בסיום הרבע השלישי. הבאזר עצר את המומנטום וקזאן נהנתה מזה, כשהנרי דמורקאנט וטרל לידיי הישוו ל-61:61 עם פתיחת הרבע האחרון. שלשה של פטר סמוליינקו, כשנותרו 7 דקות לסיום, החזירה את הרוסים ליתרון. האיטלקים נכנסו להלם ומהצד השני היה זה הנרי דומרקאנט שהיה סופר-מפוקס וקלע שתי שלשות קריטיות כדי להעלות את קבוצתו ליתרון 67:74.

האיטלקים קיוו להבטיח את מקומם בטופ 16 כבר הערב, אבל במקום זה הם ראו קבוצה רוסית שדרסה אותם ברבע הרביעי בדרך לניצחון 73:79, ואין ספק שבברצלונה היו מרוצים מאוד מהתוצאה שכן סיינה איימה על המקום הראשון של הקטלאנים בבית. הנרי דומרקאנט הוביל את קלעי קאזאן עם 24 נקודות (6 מ-8 לשלוש), ולדימיר ורמיינקו סיים עם 21 נקודות (10 מ-14 לשתיים) ו-10 ריבאונדים, ולין גריר תרם עוד 12. בו מקאלב היה הקלע המצטיין בסיינה עם 22 נקודות, רימאס קאוקינאס סיים עם 13.


יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully