וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: פדרר דרס את נדאל 3:6, 0:6

רוג’ר פדרר הזכיר נשכחות עם טניס מדהים, שאפשר לו לטאטא את רפאל נדאל 3:6, 0:6 בטורניר גמר הסבב תוך שעה בלבד

לרוב, כשרוג'ר פדרר פוגש את רפאל נדאל, עוצר עולם הטניס את נשמתו, וזז הצידה בכדי לצפות בעימות הגדול ביותר שיש כיום בטניס, בין שניים מהגדולים בהיסטוריה. אלא שהערב (שלישי), קיבלנו רק טניסאי אחד- רוג'ר פדרר. השוויצרי המדורג 4 בעולם פשוט לא נתן סיכוי לנדאל עם משחק שאין דרך אחרת להגדיר אותו מלבד שלמות. פדרר דרס את יריבו 3:6, 0:6, הבטיח את מקומו בשלב הבא, אבל חשוב מכל, שלח מסר חד וברור לנדאל ולכל מי שיעמוד בדרכו. רוג'ר פדרר חזר, ובגדול. נדאל לעומת זאת יצטרך להרים את עצמו במהירות ולהתאושש מהמכה הכואבת שקיבל, ותהיה לו הזדמנות לעשות זאת במשחק הקרוב מול צונגה, במשחק בו המנצח יעלה לשלב הבא, והמפסיד יילך הביתה.

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
אחד המשחקים המרשימים שלו בשנים האחרונות. פדרר/רויטרס

עוד לפני המשחק הודה נדאל שיריבו עשוי להיות הפייבוריט. אחרי הכל, פדרר הגיע עם 13 ניצחונות רצופים בכיסו, במהלכם הציג יכולת מצויינת, וכשלוקחים בחשבון שהשוויצרי היה זה שניצח בפעם הקודמת שהשניים נפגשו בגמר הטורניר בלונדון (זה גם היה הניצחון האחרון של פדרר על נדאל), אפשר להבין אותו. אלא שספק אם נדאל האמין שהמשחק יהיה כל כך חד צדדי. הספרדי החזיק מעמד רק חמישה משחקונים, אבל בשישי פתח פדרר את המבערים, ולא הסתכל לאחור. המדורג 4 לא התקשה כלל במשחקונים בהם הגיש, ומנגד שבר את יריבו כדי לנצח 3:6 במערכה הראשונה.

מי שקיווה שהשור הספרדי פשוט שומר כוחות למערכה השניה, התבדה מהר מאוד. פדרר לא הוריד את הרגל מהדוושה, שבר פעמיים ולקח את ארבעת המשחקונים הבאים, בעוד הוא מותיר את נדאל ואת כל הצופים באולם המומים. הספרדי ניסה בכל כוחו להימנע מהפסד על האפס, אבל פדרר פשוט לא התחשב וחגג ניצחון ענק בתוך שעה (!). לשמחתם של אוהדי הטניס, הטורניר הזה עוד רחוק מסיום, ובהחלט ייתכן שנקבל את הצמד הזה שוב, למשחק הגמר.

מערכה 1

שני השחקנים פתחו חזק, כשפדרר מצליח להקשות מעט על הספרדי במשחקון הראשון, אבל נדאל התעשת, ושמר על הגשותיו. פדרר המשיך להיראות חד יותר, כשהמשחקונים בהם ההגשות היו שלו עברו ללא הפרעה מיוחדת. במשחקון השישי התפוצץ השוויצרי, כשהוא מציג טניס נהדר, ומשיג את השבירה המיוחלת על האפס בסיומו של ראלי מרהיב. פדרר לא עצר לרגע, וטס בתוך רגע ליתרון 2:5, כשהוא משאיר את נדאל מתוסכל מן העבר השני. לרגע היה נראה שפדרר ישיג שבירה נוספת, אבל נדאל הצליח לחלץ משחקון נוסף לפני שנכנע 6:3 בסיום המערכה הראשונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מערכה 2

נדאל המשיך להיראות עייף גם בפתיחת המערכה השניה. הספרדי התקשה עם הסרבים הראשונים שלו, ולמעשה העניק לפדרר את ההזדמנות, והשוויצרי לקח אותה בשתי ידיים, ושבר כבר במשחקון הראשון כדי לעלות ל-0:2 מהיר. הטירוף של פדרר לא נעצר, ובמקום לחכות לטעויות של יריבו, הוא המשיך לתקוף. ווינר אחרי ווינר המשיך השוויצרי לפרק את נדאל, שבר פעם נוספת, וטס ליתרון 0:4. ההשפלה של נדאל לא נפסקה, פדרר המשיך לנצוץ עם עוד ווינר מרשים, והקהל עמד במשחקון האחרון על רגליו והריע לפדרר, שאמנם קיצר עבור הצופים הרבים שהגיעו את ההצגה, אבל נתן להם לחזות בשלמות בהתהוותה.

יאניק נואה מאשים שהספורט בספרד נגוע בסמים. נדאל עצבני
עוד בלונדון: צונגה ניצח את פיש, מארי פרש מהטורניר
טניס בוואלה! ספורט

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר מתחבק עם רפאל נדאל הספרדי. רויטרס
ראה לו את הגב במשך כל המשחק. נדאל עם פדרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully