וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "רוצה לעשות בסיטי מה שדייגו עשה בנאפולי"

הארגנטינאי נרגש לפני המפגש בין הקבוצות (21:45, ספורט5 ו-5HD). מאנצ'יני: "'אנחנו קרובים יותר לנאפולי מאשר לבארסה"

במפגש המסקרן של הערב (שלישי) בליגת האלופות תארח נאפולי את מנצ'סטר סיטי בקרב ישיר על הכרטיס לשמינית הגמר. מוליכת הפרמיירליג נמצאת במקום השני בבית א' עם שבע נקודות, שתיים יותר מנאפולי השלישית שחייבת להשיג ניצחון ביתי. מי שעבורו המפגש יהיה פיקנטי אף יותר הוא סרחיו אגוארו. החלוץ הארגנטינאי יגיע לעיר שלא שכחה את חתנו, דייגו מראדונה, האיש שהוביל את הפרטנופי לזכייה בשתי אליפויות והפך לאליל האוהדים.

"בעבר הוא סיפר לי הכל על נאפולי וגם ראיתי בטלוויזיה מה הוא עשה וכמה חשוב הוא היה עבור האוהדים", סיפר אגוארו. "החלום שלי הוא לעשות עבור מנצ'סטר סיטי מה שמראדונה עשה עבור נאפולי. לא דיברתי עם דייגו לפני המשחק בגלל מות אמו. אני שולח לו את תנחומיי".

רוברטו מאנצ'יני דיבר במסיבת העיתונאים על ההתקדמות של הסיטי: "הבעיה שלנו היא שאנחנו נמצאים בתהליך של בנייה בשנה וחצי האחרונות. אולי בנינו מהר מדי. אנחנו עדיין צריכים להשתפר כי כרגע אנחנו קרובים יותר לנאפולי מאשר לריאל מדריד או ברצלונה". מאנצ'יני נשאל האם הקבוצה שלו זקוקה לגאון כמו ליאונל מסי וענה: "יש לנו מספיק שחקנים. באלוטלי, אגוארו, דז'קו, נאסרי, סילבה. אנחנו פשוט בשלב מוקדם של התפתחות".

נאפולי מגיעה למשחק עם הגב לקיר ואחרי שהשיגה ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים. "מנצ'סטר סיטי היא אחת הקבוצות הטובות בעולם ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לטעות", אמר המאמן וולטר מצארי. "אנחנו גאים במה שעשינו במפעל. אף אחד לא האמין שנהיה במצב הזה לפני המחזור החמישי בבית. עלייה תהיה בונוס עבורנו ואם נמשיך לליגת האירופית, ננסה לזכות במפעל".

מה עוד צפוי הערב בליגת האלופות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully