וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ: "מנצ'סטר סיטי לא עד כדי כך טובים"

מנג'ר טוטנהאם לא רואה הבדל גדול בין שש הגדולות: "אנו יכולים לזכות בתואר", ולא מתרשם מהמוליכה: "לא קבוצה מכוכב אחר"

משהו טוב עובר על טוטנהאם בשבועות האחרונים. התרנגולים השיגו אתמול (שני) ניצחון שמיני בתשעת המחזורים האחרונים - 0:2 ביתי על אסטון וילה - ועלו למקום השלישי כשהם רחוקים ארבע נקודות ומשחק חסר ממנצ'סטר יונייטד השנייה. וכשהכל הולך, הכל הולך. עמנואל אדבאיור שבר בצורת וכבש פעמיים (14, 40) וגם המנג'ר האהוב הארי רדנאפ שב לקווים לאחר שהתאושש מניתוח בליבו.

"אפשר לזכות באליפות, זה לא בלתי אפשרי", אמר רדנאפ בסיום. "לא אצהיר שאנחנו הולכים לזכות כי כולם ייסחפו, אבל זה בהחלט לא בלתי אפשרי. אם נאמין בעצמו ונמשיך לנצח, אפשר לעשות את זה. אנחנו בתקופה טובה, אבל יהיה קשה מאוד. שש הגדולות צמודות מאוד. צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וסיטי יהיו שם. ארסנל חזרה לעצמה וגם לליברפול הייתה הופעה טובה מול צ'לסי. אין הרבה הבדלים בין שש הקבוצות הללו".

רדנאפ דיבר על ההבדלים השיפור שחל בטוטנהאם לעומת הקבוצה שהובסה 5:1 בבית על ידי מנצ'סטר סיטי בפתיחת העונה: "זה לא יקרה יותר. אני לא רואה אותם באים אלינו הביתה ומנצחים אותנו עם חמישה שערים. סיטי לא קבוצה מכוכב אחר. הם עשו תוצאות מדהימות בדרבי ונגדנו, אבל הם לא יגמרו את העונה בלי הפסד - הם לא עד כדי כך טובים".

על מצבו הרפואי אמר: "הרופא אמר לי לחזור תוך 4-5 שבועות, אבל לא הקשבתי לו. אני נהנה לראות אותנו משחקים, זו התרופה הכי טובה עבורי. יש הרבה קבוצות טובות בעולם ואנחנו משחקים כמו אחת מהן".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully