וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית לנגפורד: "אסור שנרגיש שקשה לנו ביד אליהו"

22.11.2011 / 7:40

מכבי תל אביב תקווה להתאושש מול מילאנו מההפסד לירושלים, קית לנגפורד: "המשחק הזה גרם להרגשה של דחיפות ונחישות"

מכבי תל אביב מנסה לשדר קור רוח אחרי ההפסד להפועל ירושלים. מיד בתום ההפסד כינס המאמן דיוויד בלאט את השחקנים בחדר ההלבשה והבהיר בפניהם כי "יש להניח את המשחק מאחורינו ולהתרכז במשחק הבא - מול מילאנו". בלאט הבהיר בפני שחקניו ש"לא קרה כלום", אבל הצהובים אינם מעוניינים לספוג הפסד נוסף במשחק הקרוב ביורוליג ביום חמישי, בידיעה שתרחיש כזה יעלה את מד הלחץ במועדון. במכבי מנסים להכשיר את ג'ורדן פארמר לקראת משחק היורוליג והיום יבדקו במועדון את כשירותו.

דווין סמית' מסרב להתרגש מההפסד. "הפסדנו משחק אחד מתוך עונה ארוכה, זה קורה. אנחנו שמים את זה מאחורינו ומתרכזים מעכשיו במילאנו", אמר סמית' לוואלה! ספורט. "לא תהיה השפעה על היכולת שלנו ביום חמישי מול מילאנו בעקבות הפסד להפועל ירושלים. נגיע אליו חדים ונתכונן אליו כפי שצריך", מבטיח השחקן.

סמית' אינו מתרץ את ההפסד בעייפות: "פשוט לא שיחקנו טוב מול הפועל ירושלים. לא שיחקנו טוב בהתקפה ולא השגנו זריקות קלות כפי שהיינו צריכים. אני לא הולך לתרץ את ההפסד ולחפש פקטורים או סיבות, לא בגלל פציעות ולא בגלל העייפות הפסדנו - פשוט לא שיחקנו טוב. אני לא חושב שהחיסרון של פארמר השפיע, כי יש פה הרבה בחורים טובים שיכולים להחליף אותו. פשוט לא 'היה לנו את זה' במשחק האחרון. אבל זו עונה ארוכה והמשחק הזה עבר".

קית' לנגפורד התייחס גם הוא להפסד. "זה היה משחק קשה. ירושלים שיחקה משחק מאוד קשוח והצליחה לקלוע סלים. קשה לי להסביר מה מדוע זה קרה, אבל צריך גם לתת קרדיט לירושלים".

לנגפורד מדגיש: "אנחנו עדיין בשלב מוקדם של העונה עכשיו, אבל עדיין המשחק הזה גרם להרגשה של נחיצות ודחיפות, כי אסור שנרגיש שקשה לנו לנצח בבית שלנו. כולנו צריכים להישאר חיוביים, זה הדבר העיקרי שצריך לקחת מזה".

עם זאת, האמריקאי מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה. "אנחנו רק בנובמבר ומצפה לנו עוד עונה ארוכה", הוא אומר. "גם אם הפסדנו מול ירושלים, בהמשך יהיו לנו הזדמנויות לנצח אותם ונשיג זאת בעתיד".

ומה לגבי היריבה מילאנו? "כולם רוצים להישאר חיוביים. עד אז נבחן מה לא עבד בהפסד מול ירושלים וננסה לשפר את זה. אמנם מילאנו ניצחה במשחק החוץ הקודם, אבל כולם יגיעו דרוכים ומוכנים למשחק השני מולם".

הפועל ירושלים חשפה את כל החולשות של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully