וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב מוכנה לאירופה

הצהובים גברו על בני הרצליה 25:27 במחזור החמישי. מכבי ראשון לציון התקשתה בסביון, רחובות ניצחה את נס ציונה

המחזור החמישי בליגת הכדוריד נפתח הערב (שני) עם חמישה מתוך ששת המשחקים. אס"א תל אביב עלתה למקום הראשון אחרי שהביסה 22:43 את הפועל אשדוד. האשדודים היו אמורים לארח את המשחק הזה, אך בסופו של דבר האולם שלהם היה תפוס על ידי קבוצת כדורסל הנשים של העיר, מה שגרם בסופו של דבר לחילוף ביתיות עם אס"א, שממש לא התקשתה באוניברסיטה ושמרה על מאזן מושלם של חמישה ניצחונות בליגה. הפועל ראשון לציון תוכל להשתוות אליה אם תנצח בחוץ את א.ס רמת השרון במשחק שיתקיים ביום שלישי (20:30). דן מירקוס הצטיין באס"א תל אביב עם 9 שערים, גלורי אופור כבש 7 שערים לאשדוד.

מכבי תל אביב ניצחה את בני הרצליה 25:27 במשחק בין שתי קבוצות שישחקו בגביע האתגר האירופי בסוף השבוע. הצהובים שניצחו העונה גם את האלופה מכבי ראשון לציון עלו למאזן 1:4 בעוד שהרצליה רשמה הפסד שלישי והיא די רחוקה מהצמרת שאליה התרגלה בשנתיים האחרונות. איציק חליפי הוביל את מכבי תל אביב עם 10 שערים, טל בלכר הוסיף 5 ומי שערך הופעת בכורה בקבוצה היה הסרבי מילוש מיטרוביץ' שהבקיע 3 שערים. הדאבליסטית מכבי ראשון לציון עבדה קשה במשחק החוץ נגד א.ס סביון לפני שניצחה 27:30 ועלתה למאזן 1:4. פיליפ מריאן הרומני הוביל את ראשון לציון עם 7 שערים, אריאל רוזנטל הוסיף 6. שחר מיארה הבקיע 13 שערים לסביון.

בדרבי של השפלה ניצחה עירוני רחובות את א.כ נס ציונה 17:26. זה היה הניצחון השלישי העונה של רחובות המשתקמת, שהפסידה העונה רק לשתי הקבוצות מראשון לציון. נס ציונה לעומתה, עדיין לא ניצחה העונה והיא מסובכת עמוק בתחתית. אמי צ'וקואמיקה הניגרי הצטיין ברחובות עם 8 שערים, המקשר הרוסי דימה קרופטניקוב הוסיף 6. במשחק נוסף ניצחה מכבי קרית מוצקין את מ.כ חולון 24:29.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully