וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור רמלה גברה על רמת השרון במשחק העונה

שתי הגדולות של כדורסל הנשים נפגשו ברמה"ש , גם הפעם רמלה שלטה עם ניצחון 67:70. אשדוד עדיין בלתי מנוצחת

המחזור הרביעי בליגת העל לנשים התקיים הערב (שני) במלואו, וזימן מפגש בין שתי הקבוצות הגדולות של הליגה, אליצור רמלה ואלקטרה רמת השרון.האלופה ומחזיקת גביע היורוקאפ הייתה האורחת ברמת השרון, אבל ניצלה את העובדה שבמהלך השביתה היא קיימה אימונים סדירים וניצחה 67:70. למעשה, הרמלאיות הצליחו להתאושש מההפסד למכבי אשדוד במחזור האחרון. עבור רמת השרון, זה היה המשחק הראשון העונה בסגל מלא בעקבות השביתה. 2:30 דק' לסיום רמלה הובילה בהפרש של 12 נקודות וזה נראה גמור, אלא שרמת השרון חזרה לעצמה במאני טיים עם נקודות יקרות של ג'יה פרקינס, רק שזה היה מאוחר מדי. לייני סלווין הובילה את קלעיות רמלה עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים, חברתה לנבחרת ישראל שי דורון הוסיפה 14 נקודות. ג'יה פרקינס ומאוריטה ריד סיימו עם 16 נקודות כל אחת לרמת השרון.

מכבי אשדוד, שביום חמישי רשמה ניצחון בכורה ביורוקאפ, התבססה במקום הראשון אחרי ניצחון שלישי בשלושה משחקים. הפעם היא גברה 61:71 על הפועל פתח תקוה. אשלי שילדס הובילה את קלעיות אשדוד עם 18 נקודות, מירב דורי ונעמי קולודני (7 אסיסטים) הוסיפו 11 כל אחת. שרי סאם הוותיקה הצטיינה בפתח תקוה עם 19 נקודות.

מכבי רמת חן שמרה על מאזן מושלם אחרי שהביסה 55:74 את הפועל ראשון לציון. הסנטרית קלי גריפין הובילה את קלעיות רמת חן עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים, דניאל רובינסון הוסיפה 21 נקודות ו-10 ריבאונדים. ג'ורי דיוויס הובילה את הקלעיות של ראשון לציון עם 18 נקודות.

בנות השרון, שגם הן רוצות העונה צמרת, ניצחו את אליצור חולון 74:80 בחוץ. קרימה קריסמס הובילה את בנות השרון עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים, רובינסון קלעה 21 נקודות למפסידות. במשחק הבכורה שלה העונה בליגה, הפועל תל אביב הפסידה למ.כ הבקעה 89:72. ג'נה סמית הצטיינה עם 23 נקודות ו-12 ריבאונדים, נישייה סטיבנסון ואמנדה תומפסון הוסיפו 16 כל אחת. שריל בייקר הובילה את קלעיות הפועל תל אביב עם 28 נקודות. עבור הבקעה, זה היה הניצחון הראשון העונה אחרי שני הפסדים.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully