וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן לוכטה ומיסי פרנקלין שחייני השנה בארה"ב

השחיין שכיכב באליפות העולם האחרונה בשנחאי הצהיר על כוונותיו לקראת לונדון: "אני מוכן לסובב ראשים, זו השנה שלי"

ריאן לוכטה ומיסי פרנקלין נבחרו היום (שני) לשחייני השנה בארצות הברית. לוכטה היה הכוכב הגדול של אליפות העולם שנערכה בקיץ האחרון בשנחאי, וזכה בחמש מדליות זהב ואחת מארד, כולל שני ניצחונות בקרבות ראש בראש נגד מייקל פלפס. כמו כן, הוא היה השחיין הראשון ששבר שיא עולם מאז שנאסר השימוש בחליפות השחיה משפרות הביצועים. מיסי פרנקלין בת ה-16 זכתה בחמש מדליות בשנחאי, שלוש מהן מזהב. בנוסף היא שברה את שיא העולם במשחה ה-200 גב בבריכות קצרות.

לוכטה ניצל את המעמד המכובד כדי להצהיר כוונות לקראת המשחקים האולימפיים בלונדון ואמר: "אני מוכן לזה. קדימה לונדון, אני רוצה לסובב כמה ראשים. אני ספורטאי טוב יותר ושחיים מהיר יותר כיום". עדיין לא ברור בכמה מדליות לוכטה מתכוון לזכות בלונדון, אבל הוא עצמו לא חסך בהצהרות והוסיף: "אולי לכמה שחיינים יהיה מה להגיד על זה, הם יכולים לדבר כמה שהם רוצים. אני רוצה לראות שהם יצליחו לעצור אותי, זו הולכת להיות השנה שלי". ולמרות הכל, לוכטה גם חילק מחמאות לחברו-יריבו מייקל פלפס ואמר: "לא הייתי מגיע להישגים האלה בלעדיו כי הוא דחף אותי לגבולות חדשים. יש בינינו יריבות ספורטיבית אדירה".

פרנקלין הצעירה, שרק לפני שבוע הורידו לה את הפלטה מהשיניים, חשפה חיוך גדול אבל הייתה צנועה יותר במעמד חלוקת הפרסים ואמרה: "למען האמת אני לא יודעת מה אני עושה כאן, אני לא מרגישה שזה מגיע לי".

שחיה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully